A
Anoniem
Guest
hallo hallo
ik ben hier vandaag voor het eerst weer sinds een hele lange tijd.
wij zijn ook al 8 maanden bezig voor de tweede.
de eerste was er zo,we waren net gestopt met de pil,en daar was madam al.
nu is ze inmiddels 7 en een schat van een meid.
maar nummer 2 laat lekker op zich wachten,
na de eerste verjaardag van mijn dochter 1 jaar lang geprobeerd maar niet gelukt,we gingen er zelf aan onder door,dus hebben het van ons afgezet,nu wordt ze in maart8,en vraagt elke dag om een broertje of zusje,vandaar dat het bij ons ook weer is gaan kriebelen,
ik gebruik nu sinds deze maand ovutest....ben benieuwd,volgens mijn berekeningen moet ik vandaag een positieve in handen krijgen,ik test elke dag om 3 uur,dus spannend.
ik ben er ook heel erg mee bezig,terwijl iedereen zegt dat dat niet goed is,maar ja als je iets graag wilt lijkt me dat normaal.
vindne jullie het goed als ik met jullie mee schrijf???
groet francis
ik ben hier vandaag voor het eerst weer sinds een hele lange tijd.
wij zijn ook al 8 maanden bezig voor de tweede.
de eerste was er zo,we waren net gestopt met de pil,en daar was madam al.
nu is ze inmiddels 7 en een schat van een meid.
maar nummer 2 laat lekker op zich wachten,
na de eerste verjaardag van mijn dochter 1 jaar lang geprobeerd maar niet gelukt,we gingen er zelf aan onder door,dus hebben het van ons afgezet,nu wordt ze in maart8,en vraagt elke dag om een broertje of zusje,vandaar dat het bij ons ook weer is gaan kriebelen,
ik gebruik nu sinds deze maand ovutest....ben benieuwd,volgens mijn berekeningen moet ik vandaag een positieve in handen krijgen,ik test elke dag om 3 uur,dus spannend.
ik ben er ook heel erg mee bezig,terwijl iedereen zegt dat dat niet goed is,maar ja als je iets graag wilt lijkt me dat normaal.
vindne jullie het goed als ik met jullie mee schrijf???
groet francis