Hoihoi,
Heel herkenbaar, heb ook 2 HG zwangerschappen gehad en ik ben blij dat ik het gedaan heb. We hebben van tevoren al bepaalde dingen geregeld voor onze oudste. Gecheckt of extra kdv mogelijk was waardoor ze 2 dagen ipv 1 ging, ik mocht als het zou lukken ook 2 dagen en 1 nacht met onze oudste bij mijn ouders logeren zodat zei voor de oudste konden zorgen en ik kon slapen en mijn man even ontlast werd, mijn man had 1 dag zorgverlof per week. We hadden dus de vaste dagen opgevangen en daarnaast hebben mijn vriendinnen/schoonzussen af en toe mijn man geholpen met boodschappen, huishouden en de oudste meegenomen voor wat leuke dingen. Ook de verloskundige wist dat ik er tegenop zag en we hadden al afgesproken dat we intake telefonisch zouden doen, bloedprikken voor de nipt test en nog iets zouden combineren ipv 2 losse afspraken dus zo werd overal meegedacht. Kijk alvast wat voor jullie mogelijk is en maak het bespreekbaar
Geen idee of zo.n constructie mogelijk is bij jullie maar het bespreekbaar maken en bepaalde dingen vast indekken is dus erg fijn!
En het was me alles waard, achteraf makkelijk praten dat de tijd snel is gegaan maar het is echt zo en nu is de jongste alweer bijna 1 en zoals je weet is hg gelukkig acuut over na de bevalling en het leven van een 2e kindje voor altijd.