Gaan voor een 2e?

Het is 1 jaar en 1 maand na de bevalling nu.
En ja dat bekken verhaal is ook pijnlijk maar je leert ermee leven ;) De ene  dag us beter dan de andere.
 
Hier was het ook binnen 2 maanden raak ? wij hebben nu afgesproken dat we niet bewust naar de vruchtbare dagen kijken. Maar gewoon doen wanneer we zin hebben :)en dan zien we vanzelf wel :)
Oeh spannend! Vanaf augustus :)
Ik merk al wel dat het gevoel van geheimzinnigheid al wel weer terug komt ?
 
 
 
Suusje-25 weet je waar ik achter ben gekomen? Wij zaten 1-1,5 jaar terug ook samen in het topic uitgerekend in juli 2016 haha! Ik herkende je naam ergens van!
 
Ik weet niet hoe die groep heet. Die is toen uit mekaar gevallen en met een deel weer opgestart. Onze zomer baby's 2016 heet die. Of welke bedoel jij?
 
Nee ik bedoel mama's juli en augustus 2016 ;)
 
Nou, hier is de knoop doorgehakt! We gaan niet bewust letten op vruchtbare dagen, maar we laten ook niks ons tegenhouden :D
Ik ben ook alvast begonnen met meeschrijven in Zwanger worden vanaf juli 2017 :O
Toch allemaal wel weer heel spannend hoor!
 
Ooh nee in die groep zit ik niet. 
Wel heel veel succes en hopen dat jij ook snel goed nieuws hebt! Hier morgen 5 weken zwanger.
 
Mocht je niet in 1 of paar x zwanger zijn dan komt dat mega verlangen vanzelf weer! Bij 2e is het denk toch anders want je weet idd wat je staat te wachten en bij 1e is alles nieuw. 
Onze zoon is 3,5. Vorig jaar besloten voor 2e te gaan. Gewoon omdat we er wel weer klaar voor waren. geen voor of tegens.
 
 
Terug
Bovenaan