Gaan we even met zn alle puzzelen haha

hoi mamajb;

hier kan ik wel weer zien wat ik typ, zullen we maar hier verder gaan? laat het even weten in ons vorige onderwerp, dit onderwerp wordt toch niet meer op gereageerd....

hoe gaat het met maaike? zag op jullie site (jaja heb nog even weer gekeken) dat ze de waterpokken heeft, zielig hoor! veel last van?
Nog lekker aan het genieten van je verlof?? Je hebt er nu wel lekker weer bij, heerlijk!! laat de zomer maar komen!
Je vroeg of ik al weer een beetje kon wennen aan het werken, tja, als ik op mijn werk ben vind ik het wel leuk, de dag/avond vliegt voorbij en denk niet eens zo heel veel aan Nick, maar als ik vrij ben dan geniet ik zo, dat ik dan wel baal dat ik werk!! Soms leek het me wel wat, lekker hele dagen thuis zijn bij de kleine, maar weet natuurlijk niet of ik dat in werkelijkheid ook wel zo leuk zou vinden.

as weekend gaan we lekker een weekendje weg, centerparcs, huttenheugte, lekker in de buurt. Heb er echt heel veel zin aan. Deze week alleen dinsdag en donderdag werken en ben dan lekker 5 dagen vrij... heerlijk!!

Met nick gaat echt alles super! hij brabbelt en lacht echt heel erg veel! huilt eigenlijk helemaal niet, jammert alleen een beetje als hij naar bed wil, of uit bed wil, maar verder niet! geniet er echt ontzettend van!!
nou ik hoop dat je me hier ook vind, dit typt toch wel een stuk makkelijker, kan ik ook weer wat beter reageren....

nou spreek je (hopelijk) snel

liefs, leentje

Terug
Bovenaan