Gaap moe , gebroken nacht

Ik baal echt als een stekker vannacht.. aaaaah
Ik moet straks voor het eerst sinds een paar maanden weer openen op mijn werk.
07u aanwezig en dan half 8 komen de kinderen.
Annique gaat gezellig mee vanochtend.
Ze is alleen al vanaf half 2 wakker........ niet normaal alsof ze ruikt dat we er vroeg uitmoeten.
Steeds als ik dacht , ze slaapt en ik val ook weer in slaap..... PLOP speen op de grond gevolgd door luid geschreeuw ...... en dit tot ongeveer 3,15u
Danny was het zo zat en die is er maar uit gegaan met dr, want ze was klaarwakker.
Niet echt de manier , en ik hoop ook niet dat deze traditie zich gaat voortzetten.
Maar je moet toch wat..... ook de kat begon nog luidkeels buiten onder haar raam te miauwen, en de regen kletterde tegen de ramen..... AAAAH ik dacht ik word gek.
Om half 4 ben ik maar naar beneden gegaan, want door dat heen en weer gerees en gestress in mijn hoofd was ook klaarwakker.
Madam is nu zo moe dat ze jengelig is en niets meer wil.. maar ja naar bed doen heeft geen zin want we moeten half 7 weg.
Op de creche maar gelijk naar bed en kijken of mijn collega die vanmiddag vanaf 13u voor me werkt wat eerder wil komen want ik begin nu ook aardig moe te worden.
Sorry dit hoorde meer thuis in de klaagtopic volgens mij hahaha

Is dit verhaal herkenbaar voor mensen?
Ik hoop dat het maar 1-malig was?
pffff gaaaaap

liefs sandra

Hoi,

Balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt en dan uitgerekent vandaag. Sterkte vandaag dan maar.

Jamie is de laatste tijd ook alke snachts wakker. Gek word ik ervan. Maar ik laat hem eerst eventjes mopperen. En als hij bezig blijft dan ga ik naar hem toe en pak k hem op. We knuffelen dan eventjes en ik vertel hem op een rustige manier  dat het echt nog veel te vroeg is en dat hij toch nog een paar uurtjes moet slapen. Dan leg ik hem weer terug en ga ik weg.

En merkwaardig genoeg heeft dit tot nu toe elke keer nog geholpen.

Gr. Natasja mv Jamie

getsie das balen zeg!!
suf he dat je dan niet weet wat je overkomt als ze normaal doorslapen, laatst had Ivar het ook een keer en ik was gewoon echt chagrijnig want dit kende ik gewoon niet

maar goed hopelijk blijft het bij vannacht en kunnen jullie lekker slapen!

liefs Jenneke

Ik denk dat iedereen wel eens een gebroken nacht heeft, hoort er bij.  Natuurlijk voor beide partijen vervelend. Maar wees blij dat je niet, net als sommige mama's hier, dit elke nacht hoeft door te maken!

Uit bed halen is idd niet het juiste middel.. Daarmee vergroot je de kans dat ze het de volgende keer ook blijft volhouden omdat ze dan toch uit bedje wordt gehaald om te gaan spelen. Liever een slokje drinken (of beetje melk) in het donker geven en in bedje laten liggen. Als alles verder goed met haar is en van alles is voorzien dan maar gewoon laten huilen/kletsen in bed.. Geen speeltjes in bed leggen! Ze zal zich moeten realiseren dat het nacht is. Maar dat zal je beslist allemaal wel weten!!

Veel succes met komende nacht

Esmé mv Kay

en net als Natasja, als ze écht  ontroostbaar is, lekker vastpakken en zachtjes met haar de dag van morgen doornemen. Dat ze daarom eerst nog eventjes moet slapen... Maar niet van de slaapkamer afgaan en geen lichten aan!.. Bij rust weer lekker neerleggen en gaan,..

Welkom bij de club der mama's met wallen hahaha

Het einge wat ik je als tip kan geven is elke avond bijtijds in bed dan hou je het allemaal het beste vol. Wij hebben Yoëll ook nooit iets te spelen ofzo gegeven, hij kon drinken krijgen, zn speen en knuf en verders niet. Ook was er geen licht aan (ja op de zolder zodat wij ons nek niet breken onderweg)

Gister werd Yoëll wakker om 20.40uur en lag maar te jammeren en kon niet bij hem weg. Hij was echt zielig en lag steeds maar zielig mama te huilen. Denk dat hij naar aan het dromen was ofzo. Ben bij hem gaan liggen en om 22 uur werd hij pas weer rustig en sliep verder.
MAAR heeft wel heel de nacht in zn eigen bed geslapen en vanmorgen om 7.10 uur stond hij naast mn bed mama, mama, boeeeeee     hahahaha

Succes de komende nacht

Ook Tess is de laatste nachten veel wakker, ik ga dan naar haar toe met een beetje melk en zeg dat het nog veel te vroeg is. Ik geef haar een kus en zeg slaap lekker en tot nu toe zalt ze dan weer in slaap. Hopelijk blijft dat zo.

Dus ook hier zijn de gebroken nachten heel herkenbaar.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan