Gaap moe , gebroken nacht

begrijp helemaal hoe je je voelt...
Chloë heeft dit ook zo heel af en toe, Wordt dan wakker, denk van een droom ofzo en is dan bij na niet meer in slaap te krijgen, overstuur zowat ontroostbaar..
Gelukkig gaat ze normaal na een aai over de bol en wat geruststellende woorden wel weer slapen, maar je hebt er af en toe nachten bij.... aaarrrgggggg!!

Hoop dat je meisje vannacht weer lekker zal slapen.

Succes!!

groetjes pally

Hier ook zo af en toe (meestal als er weer tanden aankomen) dan de volgende dag maar iets eerder naar bed zodat we nog een beetje fit blijven.
Meestal is het tijdelijk als je het maar niet te gezellig gaat maken.
Succes de komende nacht!

groetjes Anke

Kian heeft (net als bij jouw vannacht) door wanneer de wekker vroeg gaat. Hij slaapt altijd door, maar als we er vroeg uit moeten dan heeft ie vaak een pret-uurtje snachts. Maar hij ligt dan gewoon te kletsen en/of zingen en dan breng ik 'm 1x z'n speen (even zeker weten dat ie erbij kan als ie weer wil gaan slapen, dat ie niet op de grond ligt ofzo) en dan laat ik 'm lekker zingen. Na een uurtje is ie dan weer stil. Het went wel hoor, ik doezel dat uurtje gewoon verder.
Liefs Nelleke

He, zwaar he? Ik heb het bijna elke nacht met Puck wel een keer. We hebben een poef naast r bedje staan, daar gaan we dan samen even opzitten en ik fluister dan dat papa en mama in de buurt zijn en dat alle kindjes slapen. En dat zij ook weer moet gaan slapen omdat ze dan morgen weer kan spelen. Ze fluistert dan altijd terug zoooo schattig! Maar inderdaad, geen lampen aan en niet van haar kamertje. Check ook even de luier, die is bij Puck vaak doornat.

Heel veel succes en goede nachten toegewenst!

Liefs, Marcia mv Puck

Hahaha, hier lijkt ze het ook door te krijgen (gelukkig nog niet 's nachts....): ze slaapt net, maar heeft daarvoor een uur liggen zingen en roepen. En dat terwijl we normaal gesproken niks hoeven op woensdag, maar morgen net even wel: Gijs moet om kwart over 8 op school zijn en zij gaat natuurlijk mee.

Opeens hoorden we Gijs roepen dat ze stil moest zijn, hij kon er niet van slapen. En warempel: we hebben haar niet meer gehoord....

Maar goed, 's nachts inderdaad zo weinig mogelijk prikkels en duidelijk maken dat het nacht is.... dan komt het echt wel goed met die kleine meid van je... Hopelijk slaap je lekker vannacht!!

Susan

Gelukkig herkenbaar voor meerdere hier onder ons.
Pfff ik vond het wel heavy hoor hahaha man , ik hoop niet dat het gewoonte wordt
Mocht het wel weer gebeuren dan laten we haar lekker in dr bedje, en geven we dr 1x dr speentje dat hebben we net al ff afgesproken.
Ik had alleen vannacht het idee dat ze hem expres weg gooide.. en dan vervolgens ging huilen, en dat is wel vervelend als je dat moet negeren.
Verder was ze aan t zingen , kletsen en donderjagen in bed ........
Vanmorgen op de creche heeft ze uurtje geslapen, en verder een kwartiertje in de auto.
Niet veel dus hahaha maar net wel poepie-narig.
Heb dr om 19u in bed gedaan en dan is het normaal nog uurtje feest , maar nu niets meer gehoord.
Ikhoop zo op een rustige nacht ,               en ook voor de rest onder ons, want er zijn dus meer met    leuke nachten.. hihihi
Jullie horen het morgen, dan laat ik t wel weer ffies weten
Ik ga zo mijn bedje op zoeken GAAAAP beetje zware ogen ...en errug moe ja
Truste en tot morgen
liefs een vermoeide mama

Terug
Bovenaan