Gaat de noordelijke mama-meeting nog door?

Hoi,
Leuk zo'n bijeenkomst,zou er graag bij willen zijn,maar 28 juli valt precies in de bouwvak vakantie,dus kan ik niet! Waar zouden jullie bij elkaar komen,in welke plaats?Ik hoor/lees het wel!
Liefs,Kim     Mamma van Stijn.

Ondanks dat ik destijds het initiatief heb genomen, moet ik helaas ook verstek laten gaan als we het op volgende week zaterdag door laten gaan. Is het een idee om het in het laatste weekend van augustus te organiseren? Dan zijn de vakanties voorbij en kunnen er misschien meer mama's meedoen?!? T'is maar een idee, hoor graag wat jullie er van vinden.

Ik heb net met mijn man naar de foto's gekeken van de meeting. Mijn man zei meteen dat ik zeker naar de meeting zou moeten gaan in het noorden.
De laatste week van augustus hebben we al een meeting van mijn andere forum (playstation game weekend in Belgie).
Dus... roep maar hoe en wat en ik probeer er bij te zijn!

Hai dames

Even een tip:
Ik lees bij veel berichtjes: laat maar weten, ik kom ook... Maar als niemand het voortouw neemt om een datum te prikken met locatie, dan ben ik bang dat er geen gaat komen! Wie o wie durft het op zich te nemen????

(waar bemoei ik me eigenlijk mee...)

Groetjes
Rosanne

Terug
Bovenaan