Gaat de noordelijke mama-meeting nog door?

Nou ik wel wel de voortouw nemen dan! Eind augustus lijkt me een datum ver genoeg voor iedereen om nog wat te kunnen regelen. wat dachten jullie van de 28ste? En dan waar? Iemand (sorry vergeten wie) had een mooie ontmoetingsplaats gevonden wat was dat?

grt suuz

hoi

Even mee   bemoeien hoor haha. Als ik met de noordelingen van mijn andere forum afspreek gaan we meestal naar Ballorig in Assen. Das een overdekt speelparadijs waar ook de oudere broertjes en zusjes rustig losgelaten kunnen worden terwijl de moeders kletsen. Baby's zijn gratis je betaald alleen voor de kinderen die spelen.

www.ballorig.nl

Voor kids betaal je geloof ik 6 euro (zodra ze kunnen lopen betaal je dat). Het is niet mega groot, wij zitten er vaak met een groep van 20 volwassenen en dan 15 kids ongeveer en dan is er ruimte zat. Het peuter gedeelte is afgescheiden van het gebied voor oudere kids.

Hoeveel uit het noorden zijn er eigenlijks hier?

er is er ook een in heerenveen! dus mensen  die mee willen... Assen of heerenveen???

aub laat wat van je horen, lijkt me zo leuk om wat af te spreken, zoals ik die foto's ziet van die andere meeting...

Terug
Bovenaan