Gaat dit bij jullie ook zo????

Tja, Susan, het zijn toch jongens. Ik merk nu ook dat Stan (7 mnd) meer knuffelt met mij (zucht...smelt...) dan met papa. Ilse knuffelt daarentegen meer met papa dan met mij (als ze al knuffelt..). Hier zit dus wel degelijk verschil tussen jongens en meiden.

Ilse is een papa's kindje. Hij moet haar naar bed brengen en aankleden (gelukkig kan hij kleren goed combineren...hihi), ze gaan samen iedere zaterdag zwemmen, ze stoeien meer dan ik, etc, etc.
Ik vind het wel best. Als papa thuis komt en ik heb niet gewerkt dan vind ik het wel lekker als hij de zorg even overneemt.
Ze geeft ook nog wel aandacht aan mij hoor.

Liefs Jeske

Hier ook precies hetzelfde hoor! Overdag mama mama mama en zodra de deur opengaat en papa verschijnt kan mama gedag zeggen, hahhaha! En ik vind het heerlijk moet ik eerlijk zeggen... Even een paar minuten geen Thomas waar ik op moet letten.
En onze Nini vrijt met papa en mama evenveel, dat is een echte knuffelkont, dat had Thomas nou weer nooit eigenlijk. Nientje houdt van lekker bij je zitten en aandacht en kusjes geven, JOEHOE!  

Kus, marieke

hahahaha geweldige verhalen.
annique is ook een papa gek.. en om het dan nog erger te maken.
als ik haar voor straf op de gang zet, dan gaat ze heel zielig huilen... en ondertussen snikkend " papa papa papa" roepen.
alsof ik haar ik weet niet wat heb aangedaan!
ach gaat wel weer over hihi

Hier is het op het moment helemaal vreemd.
Delano is,al zeg ik het zelf,een heel makkelijk kereltje.
Maar sinds een week of twee,is íe doordeweek gewoon zijn vrolijke zelf,maarrrrrrrrrrrrr in het weekend als papa ook thuis is,Een vervelend mannetje.
Ik denk dat hij gewoon aan het uittesten is maar vind het voor manlief wel sneu.
Hopelijk gaat deze fase weer snel voorbij.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan