Gaat hard ineens!

Nog niet zo hard als bij die ukkies van jullie allemaal hoor, maar ik las net even terug dat die van mij eind september nog op 6 voedingen zat en nu zit ze ineens al op 4! Ze heeft haar eerste tandje en is voor het eerst ziek geweest (aaah!) en ze vind alle fruit en groenten lekker. Haar beentjes heeft ze nog steeds niet ontdekt (behalve als ik haar voetjes voor haar neusje heen en weer beweeg), dus kruipen of staan zal nog wel even op zich laten wachten. Geduld is een schone zaak! Verder is niets veilig voor haar: ze wil alles pakken, rammelen, weggooien of in haar mond stoppen. Fantastisch toch? En jullie ukkies? Hebben jullie nog leuke of grappige verhalen?
 
hoi hoi!
geweldig he dat ze ineens een heleboel nieuwe dingen kunnen!
Simon kan sinds vanmorgen vooruit tijgeren, achteruit deed ie al, maar nu komt ie ook echt vooruit!
Hij gaat nu steeds in kruiphouding zitten, dus denk dat dat ook niet heel lang mer gaat duren.
Hij probeert ook zelf te gaan zitten, soms lukt het, maar hij valt ook nog wel eens om! Maar opgeven doet hij niet!
Het is een klein vreetzakje! Gister heeft hij 1 1/2 broodje gegeten! Hij weegt nu denk ik 10 kilo! Hij vind dan ook echt alles lekker!!
Al met al zijn we super trots op onze kleine man!!
Hebben jullie kids nog last gehad van het teruggaan van de klok? Mijn kids gelukkig niet! Simon sliep zelfs tot 8.15 uur nieuwe tijd uit!

Groetjes Mirjam
 
Hoi,

Leuk hey dat ze nu allemaal dingen zelf gaan doen.

Xavi Jay eet ook alles wat los en vast zit, moet de 23e weer naar het cb dus weet nu niet wat ie precies weegt.

Hij gaat nu sinds ongeveer 2 weken zelf zitten en voelt zich dan een hele meneer, kijkt me dan ook echt aan van so hey zie je dat heb ik toch maar mooi even gedaan.

Gister zat ie ineens op zijn knietjes in de box met zijn handjes aan de spijlen dus denk dat ie zich binnenkort ook op gaat trekken om te staan.

Zijn handen heeft ie al helemaal ontdekt en stopt ook alles in zijn mond,
Verder vind ie haren en oren (om aan te trekken) heel interresant en als je dan zegt nee, dan zit ie echt van ja maar ik vind dat leuk en vervolgens krijg je dan zon zielig koppie toegeworpen.

Nou, ik geniet er met volle teugen van en vind het helemaal geweldig.

Hij heeft inmiddels 7 tanden ! en er zijn een kies en een hoketand aan het doorkomen, maar hij heeft er gelukkig weinig tot geen last van. Wist ook trouwens niet dat die dingen zo snal achter elkaar kwamen!

Groetjes Anouska
 
Hoi,

Onze kleine man stond ineens in z'n bedje...maar die hadden we nog niet naar beneden gebracht. Ai dat was even schrikken. Meneer stond vrolijk heel de vensterbank leeg te gooien! Ik schrok dus enorm van die herrie! Gelukkig vielen er spullen op de grond en niet ons mannetje zelf..fjuw.

Ik vind het heerlijk dat het zo snel gaat! Daar kan ik zo trots van worden.

X Mutsje
 
Hoi,

Isa eet nog niet zo heel veel, vanwege haar koemelkallergie, maar daarentegen gaat haar ontwikkeling super!

Ze tijgert hier al een maand of twee rond. En vlug dat ze is. Als ik in de keuken sta, dan moet ik gewoon oppassen dat ik niet op haar ga staan! Je hoort haar bijna niet, dus dat is soms best even schrikken.

Verder kan ze al zwaaien! Al een paar keer deze week heb ik haar "getest". Als ik zeg: "doe maar zwaaien" dan gaat echt dat handje omhoog en beweegt ze er mee. Dat is geen toeval meer. En dat is zo prachtig om te zien.

Tandjes heeft ze nog niet, ze lijkt op haar broer. Die kreeg zijn eerste tand pas bij 10 maanden, maar toen ook alles wel in razend tempo. Ik hoop alleen dat ze er ook net zo weinig last van zal hebben.

Gr. Tamara.
 
Mijn dochter is een januari baby, maar daar is het zo stil. Leuk he, die ontwikkelingen. Mijn meisje is niet zo heel snel, dus ze komt hier leuk mee. Ze is nu 10 mnd en tijgert volop i nde vooruit, gaat ook in kruiphouding zitten, maar weet nog niet wat ze dan verder moet.

Ze kan goed zelf zitten en gaat nu ook mee op de fiets. Heel dik inpakken met dit koude weer, maar ze vindt het prachtig.

Ze begint nu opdrachtjes te begrijpen. Als ze naar de plant tijgert en ik zeg; renske nee, dan kijkt ze verschrikt om en tijgert zelfs weg. Om 2 minuten later weer terug te zijn bij de plant. Ze zwaait ook op "commando" en schudt haar hoofdje als ik "nee" zeg op een vragende toon.

ze heeft nu 4 tandjes en heeft daar behoorlijk last van gehad. Het lijkt nu even rust in de kaak, maar dat komt natuurlijk vanzelf weer. gelukkig bijt ze me niet met de borstvoeding, want die krijgt ze nog 3 keer per dag. (en soms snachts, argggh)

Doorslapen gaat nog niet geweldig hier. ik voed haar in principe niet meer snachts, maar ze wordt nog wel geregeld wakker en wil dan even getroost worden. Een speen heeft ze nooit begrepen (ook de fles niet)
 
Terug
Bovenaan