gaat he niet een beetje te snel???

mijn zoontje is net 6 maanden,hij heeft sinds hij iets meer als 5 maanden is al een tandje nu inmiddels 2 tandjes.hij zit al sinds hij 5 maanden is en loop in zijn loopwagentje inmiddels ook al van de ene kant naar de andere kant van de huiskamer.
ik weet niet,maar is gaat dit niet een beetje hard?6 maanden,met 2 tanden en dan al zelf zitten en in de loopwagen lopen???
 
Hoi,
Bij mij hadden ze ook al tanden met 4,5-5mnd dus dat is heel normaal, er soms zelfs een kind geboren met al een tand, die kunnen dus niet te vroeg zijn en de loopwagen, ja hier deden ze het niet op die leeftijd, maar een vriendin van mij had ook zo'n vlugge!!
Het is wel vlug, maar ja elk kind is anders!!haha

Gr MJ
 
Hoi,

De oudste bij ons had met 4 maanden ook al een tandje. Maar dat was ook het enige waar hij vlug in was :)
Je zoontje is inderdaad een vlugge, maar wat doe je er aan? Die ontwikkeling houdt je toch niet tegen. Ik zou zeggen, geniet er gewoon van!

Groetjes Corina
 
Leuk! En wat is vlug? Ons dochtertje had ook al zo vroeg 1 tandje en niet veel later volgde de een na de ander, wel een paar tegelijk?! Lopen ging niet zo snel, pas met 15 maanden. Maar praten als de beste en van 1 tot 10 tellen is geen probleem! De trap op kruipen ... Terwijl een ander kindje het misschien bij het ene treetje laat.

Gr Esther
 
ach ja,het is gewoon een snelle jongen:) hij blijft me verbazen,maar ik geniet er wel van.vraag me alleen af in dat loopwagentje of dat niet slecht voor zn rug is.hij kan al prima staan,maar toch...
 
Hoi,
Volgens mij is teveel in een zo'n loopwagentje niet goed voor de heupen/bekken, maar weet ik niet zeker, anders even navragen op het cb.
En gewoon niet te lang, je hebt kinderen die er bijna de hele dag in rondcrossen!!

Gr MJ
 
Idd is zo'n loopwagentje niet bevordelijk voor de heupjes en het bekken. Het zorgt ook voor een verkeerde houding met lopen. Het is lopen vanuit een zittende houding zeg maar, weet niet hoe ik het zo in getypte tekst uit moet leggen maargoed.
Ken ook een kindje die er ook de hele dag in rond croste en dat had zeer weinig animo om te lopen. Dat ding ging namelijk veel sneller, logisch!

gr Sas
 
Terug
Bovenaan