gaat he niet een beetje te snel???

Ik heb inderdaad ook begrepen dat een loopwagentje niet bevorderlijk voor de heupen is. Maximaal 10 minuten per dag. Wat die tanden betreft zou ik mij helemaal niet druk maken. Mijn dochtertje had met 5 maanden al 2 tanden en de rest volgde erg snel. Ach, ik zie het maar zo: is ze er ook eerder vanaf en kan ze er geen last meer van het doorkomen hebben.
Petra
 
Tja, je hebt nu eenmaal snelle en wat langzamere kindjes. Onze oudste draaide met 3 maanden op de buik, met 4 maanden schoof hij over de vloer, met 7 maanden zat hij op fiets... Kletsen ging ook prima en tandjes de eerste met 4 maanden. Geloof niet dat hij er zelf last van heeft. De tweede is nu 6 maanden en draait nog niet eens op z'n buik (voor m'n gevoel is die dus erg langzaam...) En zo'n loopwagentje is idd niet zo goed. Hier op het cb raden ze het zelfs af omdat ze verkeerd leren lopen op die manier en dingen doen die ze eigenlijk qua kracht nog niet kunnen (lopen).

Maar verder zou ik me geen zorgen maken en er gewoon van genieten!

Gr,
mamav2
 
Hoi hoi,

Is het zo'n loopwagen waarin hij zit en dan loopt? Want die kunnen heel slecht zijn voor de heupen. Verder is het zitten enz inderdaad snel.
Mijn dochter liep met 8 maanden aan de hand, en 10,5 maand al los. Pas toen ze kon staan leerde ze ook zitten en kruipen. Voor die tijd tijgerde ze mn huis door (met 3,5 maand) Dus snel?
Ach ieder kind ontwikkeld op zijn/haar manier. Geniet ervan, want het baby-achtige is er zo wel snel vanaf he?

Liefs Irene
 
Terug
Bovenaan