gaat het nu mis???

hoi,

hoe gaat het nu met je?

weet je zeker dat het mis is gegaan? ben je ok stolsels verloren? ik heb namelijk hetzelfde gehad en toen verloor ik 1 dag echt een hoop helder rood bloed maar dat bleek achteraf een gesprongen vaatje te zijn geweest, ik hoop voor jou hetzelfde!

liefs janneke

Hoi Leonie,

Wat vreselijk voor jullie! BEn je net zo blij en dan dit.

Heel veel sterkte!!! en hopen dat je snel weer zwanger wordt! Maar eerst dit ff een plekje geven en vooral de tijd nemen.

Ester

Hoi Leonie,
Bij mij is het gisterenochtend ook misgegaan, met 7 weken dus ik weet wat je doormaakt.  Ik wist woensdag met de echo al dat het niet goed zat maat toch is het  een   vreselijke gewaarwording als het definitief over is.  In ieder geval heel veel sterkte en wie weet hebben we allebei  snel weer goed nieuws te melden.
Liefs, Amber

hoi meiden

ik wil jullie(leonie en amber)heel veel sterkte toe wensen de komende tijd en hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger zullen zijn met een goede afloop.

liefs silke

hey allemaal

mischien is het toch niet helemaal mis...

ik heb alleen in de ochtend helder bloed verloren maar daarna niks meer

geenb stolsels enzo
vannavond was het bruin..

ik ga morgen de Vk bellen en dan zal ik vast wel meer horen ik hou jullie op de hoogte

groetjes leonie

Hoi Leonie,

Ik ben van het september forum, maar wilde even reageren.

Het hoeft niet meteen mis te zijn hoor! Toen ik 8 a 9 weken zwanger was van mijn tweede, verloor ik twee dagen achter elkaar best veel bloed, het leek net of ik gewoon ongesteld was geworden en was ervan overtuigd dat het niet goed was. Ik heb toen een echo gekregen en toen bleek er met mijn kindje niets mis te zijn.

Toch moet je rekening houden met het ergste...

Groetjes Paula

hoi leonie,

zoals ik al eerder schreef,..je hebt precies hetzelfde als ik toen,..waarschijnlijk zit het dan gewoon goed hoor, hopelijk mag je snel komen voor een echo,..

succes janneke

hoi leonie.

Jeetje zeg vervelend bloedverlies.
Maar je schreef gister dat je toch nog een beetje hoop had omdat het bloedverlies na een ochtend al gestopt was.

Heb je vandaag met de verloskundige gesproken, en misschien zelfs al een echo gehad.

Hoop dat het goed blijft gaan en dat het een andere oorzaak had het bloeden.
liefs hunny

Terug
Bovenaan