Gaat hier niet zo voorspoedig..

Hoi mama's,

Hier even heel snel een berichtje..
Al vanaf dat Gwen geboren is gaat het niet zo best met mij. Enorm moe, veel pijn en kan na bijna 4 weken amper een stuk lopen. Ook verloor/verlies ik enorm veel bloed wat nu niet meer zou mogen (Hier had ik gisteren ook de verloskundige voor gebeld en ze zou me vandaag een verwijsbrief voor de gyn in de bus doen)

Afgelopen week werd het dan ook steeds erger, wat er in resulteerde dat ik vanacht een landurige pijnaanval had. Ik kon me amper nog bewegen van de pijn en begon er ook helemaal bij te trillen. De gekste dingen zijn er door m'n hoofd geschoten.. Maar zoveel pijn wens ik mijn ergste vijand niet toe!

Vanmorgen dan ook meteen met het ziekenhuis gebeld omdat het niet meer weg ging. Een uur later reeds ik met de rolstoel (kan niet goed lopen van de pijn) het ziekenhuis binnen waar ik onderzocht werd. Bleek dat er dus nog weefsel in mijn baarmoeder zit!! Wat een stelletje prutsers zijn het ook!! Ondanks dat mijn placenta er helemaal is uitgesneden hebben ze dus tóch iets laten zitten.. Ook mijn bloeddruk was nog erg/te laag..

Ik mag me morgen om 09:00 uur dus weer melden in het ziekenhuis en dan gaan ze me cureteren, en als ze het zo niet  wegkrijgen wordt het er uit gesneden. Ik mag dus weer gezellig onder het mes.. Kan wel janken..
Het positieve aan alles is dat hieruit blijkt dat ik me niet heb aangesteld, want dat denk ik al snel, en dat ik na morgen geen pijn meer heb. Dat ik eindelijk kan gaan aansterken en nóg meer kan gaan genieten van alles.

Lig nu dus op mijn zij in mn bedje.. lang leven de laptop!

Wish me luck!!

Esmé
mv Kay en Gwen

Ik had al even op je hyves gereageerd maar ook vanaf hier wil ik je voor morgen heel veel sterkte wensen en hopelijk ben je dan snel weer op de been !

Groetjes Jolanda

Wat kan het soms toch tegenvallen zeg.
Heel vervelend voor je..ik hoop dat je je na morgen inderdaad beter gaat voelen, want je moet kunnen pronken in het zonnetje met je mooie meisje.
Heel veel sterkte en nooit denken dat je je aanstelt!
succes Pascal

Tjonge Esmé, wat jammer dat je kraamtijd zó is verlopen!
Heel veel succes morgen en ik hoop voor je dat je dan van alle pijn af bent en inderdaad aan kunt gaan sterken. Want het wordt natuurlijk tijd dat je helemaal kunt genieten van je gezinnetje en dat je snel naar buiten kunt met de kinderen!

Succes.

Groetjes,
Geeske.

Jeetje, dat is balen!! En dat allemaal net zo naar je bevalling. En natuurlijk stel je je niet aan. Heel veel succes en hopelijk kan je weer snel pijnvrij genieten van je kindjes!!!

liefs
Marielle

Jeetje meisje, wat krijg jij het voor je kiezen zeg! Eerst het zwanger worden wat niet ging zoals je hoopte, toen eindelijk zwanger, maar met allerlei kwaaltjes en nu dit!
Ik hoop dat het na morgen eindelijk goed gaat met je en je idd nog meer kan gaan genieten van al het moois wat je thuis hebt!
Als er iets is wat ik kan doen, hoef je maar een seintje te geven en ik ben er hoor (al moet ik je toiletje schoonmaken en je huisje stofzuigen, maakt echt niet uit!)
Heel veel sterkte morgen!

Dikke kus van Cissy en Fabio xxx

Jemig meid, wat een ellende in deze mooie kraamtijd! Ik wens je heel veel sterkte, dat je maar gauw weer opknapt en fit wordt! Het is allemaal niet niks wat je de afgelopen weken hebt doorstaan! Beterschap!

Ik kwam ook niet helemaal ongeschonden uit de strijd, ik bleef ook zo ontzettend veel bloed verliezen en ik kreeg echt enorme buikpijn en koorts (40 graden!) hoofdpijn en dat werd steeds erger, bleek ik een baarmoederontsteking te hebben en nu zit ik aan de 2e kuur antibiotica EN peniciline, voel me nu eindelijk beter, maar zoiets schopt je wel redelijk van je roze kraamweek wolkje he!

Nogmaals heel veel beterschap!!

liefs Monique mama van Marit en Timo

Terug
Bovenaan