Hoi mama's,
Hier even heel snel een berichtje..
Al vanaf dat Gwen geboren is gaat het niet zo best met mij. Enorm moe, veel pijn en kan na bijna 4 weken amper een stuk lopen. Ook verloor/verlies ik enorm veel bloed wat nu niet meer zou mogen (Hier had ik gisteren ook de verloskundige voor gebeld en ze zou me vandaag een verwijsbrief voor de gyn in de bus doen)
Afgelopen week werd het dan ook steeds erger, wat er in resulteerde dat ik vanacht een landurige pijnaanval had. Ik kon me amper nog bewegen van de pijn en begon er ook helemaal bij te trillen. De gekste dingen zijn er door m'n hoofd geschoten.. Maar zoveel pijn wens ik mijn ergste vijand niet toe!
Vanmorgen dan ook meteen met het ziekenhuis gebeld omdat het niet meer weg ging. Een uur later reeds ik met de rolstoel (kan niet goed lopen van de pijn) het ziekenhuis binnen waar ik onderzocht werd. Bleek dat er dus nog weefsel in mijn baarmoeder zit!! Wat een stelletje prutsers zijn het ook!! Ondanks dat mijn placenta er helemaal is uitgesneden hebben ze dus tóch iets laten zitten.. Ook mijn bloeddruk was nog erg/te laag..
Ik mag me morgen om 09:00 uur dus weer melden in het ziekenhuis en dan gaan ze me cureteren, en als ze het zo niet wegkrijgen wordt het er uit gesneden. Ik mag dus weer gezellig onder het mes.. Kan wel janken..
Het positieve aan alles is dat hieruit blijkt dat ik me niet heb aangesteld, want dat denk ik al snel, en dat ik na morgen geen pijn meer heb. Dat ik eindelijk kan gaan aansterken en nóg meer kan gaan genieten van alles.
Lig nu dus op mijn zij in mn bedje.. lang leven de laptop!
Wish me luck!!
Esmé
mv Kay en Gwen