Gaat hier niet zo voorspoedig..

Hier ook nog eens heeel veeel sterkte gewenst.   En een potje janken mag best hoor, want dit is natuurlijk een ontzettende domper.
Dat je maar snel goed mag herstellen van danwel de curretage danwel de operatie.

Ellen mv Julian

Hey Esmé,

Jeetje wat een verhaal zeg. Jij hebt zeker geen geluk m.b.t. je bevalling en je eigen herstel. Ws kun je niet eens optimaal genieten van je kroost...

Ik hoop dat morgen alles goed gaat en dat je daarna pijnvrij kunt herstellen en lekker van je gezin kunt genieten. Het is lente, de vogels fluiten dus dan moet het goed komen.

Veel sterkte en succes!

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Vangen... er komt een extra dikke knuffel aanvliegen via het www.

En vooruit, ook eentje voor Monique, want dat klinkt ook niet fraai... komt ie.

Sterkte meiden, liefs!

Wat ontzettend balen zeg (en dan druk ik me nog zacht uit... heb mijn lijf namelijk wel eens vervloekt toen ik ruim 3 weken na de bevalling van Bo nóg niet fatsoenlijk kon zitten door de hechtingen.... je wilt zo graag op pad met je kleintjes, en niet alleen dat, simpelweg ze verzorgen zonder pijn is al heeel fijn).
Hopelijk voel je je na morgen beter!
Ik vraag me alleen wel af wat de verloskundige hier aan heeft gedaan?? Ik neem aan dat je al eerder hebt aangegeven dat je je niet lekker voelde..... vier weken is lang als je je zo slecht voelt.
Sterkte! Maar geniet van je twee knappe kinders, zag ze net voorbij komen in een topic.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Lieve Esmé,

Wat een toestand zeg! Vind echt knap dat je zo lang nog hebt volgehouden! Er zijn er bij die met een verkoudheidje al richting ziekenhuis lopen......Zet hem op vandaag,
vandaag gaat alles goed! Denk maar aan je prachtige kindjes!

LIsenka mv Tessa en Meike

Jemig meid, dat zijn met recht prutsers! Wat ongelofelijk dat je hier nu al vier weken mee rondloopt! Terwijl je al zoveel meer kon genieten! Je bent absoluut geen aansteller, ik vind je zelfs enorm sterk, dat je toch nog zo positief kan schrijven, terwijl je je 100% anders voelt!

Ik wens je enorm veel sterkte en hoop dat je snel wel voor de volle 100 % kan genieten!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan