Gaat hij echt vreemd??

[quote quote=10499021]Dank jullie wel! Het is lastig. Ik wil hem zo graag vertrouwen.. 
In het sms bericht stond persoonlijke informatie waar ik uit kn opmaken dat degene mij persoonlijk kent. Waarom dan toch anoniem? Ze zegt dat ze mij wil waarschuwen. Maar waarom nu? 

ik heb zoveel vragen. Met mijn vriend kan ik er moeilijk over praten. Die zegt dat ik het niet moet geloven en niet druk om moet maken. [/quote]Anoniem wellicht omdat de persoon dichtbij je vriend staat? Ik heb zelf ook wel eens overwogen om iemand anoniem te waarschuwen (omdat ik haar partner op een datingsite zag), maar ik heb dat heel laf aan me voorbij laten gaan.

Maar het kan ook iemand zijn met kwade intenties jegens jou of je vriend.

. Nee voor zijn werk hoeft hij daar niet te blijven.
hij gaat drankjes drinken met zijn collega's of spreekt met vrienden af. Soms wordt het zo laat dat hij er pas zaterdag middag is. 

Ik ben bang dat hij te vroeg is begonnen aan gezinsleven. En dit mij meer gelukkig maakt dan dat het hem maakt

Het lijkt me echt heel goed om hierover gewoon open met elkaar te praten. Zonder te verwijten. Maar hoe wordt de relatie voor jullie beide (en jullie gezin) weer fijn?

Dat is indd een goede vraag.. en wat is daarvoor nodig. 

bedankt voor je steun. Zo lastig..
je krijgt dit bericht en zit alleen. Kan niet weg omdat de kinderen in bed liggen 

Lieve Karlijn,
Wat een ontzettend lastige en moeilijke situatie. Zoals al eerder gezegd is, denk ik dat je zelf het beste weet hoe 'serieus' je dit moet nemen. En tegelijkertijd snap ik ook heel goed dat ook al vertrouw je hem voor de volle 100%, je dit toch even onzeker maakt en aan het twijfelen brengt. En eerlijk is eerlijk, zoals je de situatie schetst, is dat natuurlijk niet in het 'voordeel' van je vriend. Ik snap dat hij af en toe even tijd voor zichzelf wil en dat is prima, maar als je de helft van de tijd al van huis bent en je zelfs een kleine baby thuis hebt, vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij vrijdag na zijn werk direct naar huis komt en hij het juist vervelend vindt dat jij er die dagen alleen voor staat... Natuurlijk kan er een keer een uitzondering zijn, maar elke week...
Ik zou proberen toch nog een keer met je vriend erover te praten. Ook als hij ontkent, hoop ik voor je dat hij wel zal begrijpen dat jij hier onzeker van wordt en de situatie niet meehelpt hem te geloven... En misschien ook wel dat je nu realiseerde dat jullie relatie wat in een sleur is geraakt en hier graag aan wil werken. Bovendien denk ik dat het helemaal niet gek is om in deze situatie aan te geven wat je nodig hebt. Dat de SMS je wel onzeker maakt, dus dat je het bijvoorbeeld fijn zou vinden als hij wel even een tijdje op vrijdag direct thuiskomt. Of wat je ook maar fijn vindt. Dus niet teveel focus op het vreemdgaan als hij dat ontkent en je verder geen directe aanwijzing daarvoor hebt, wel de focus op het werken aan jullie relatie. 85 km rijden is inderdaad best een stukje, maar tegelijkertijd ook wel te doen, toch? Al is het maar tijdelijk, gewoon om weer wat vuur in jullie relatie te krijgen en elkaar weer te vinden/vertrouwen. Als de SMS echt niet waar is, denk ik dat hij er ook alleen aan wil doen dat jullie dit zo snel mogelijk kunnen vergeten, toch? Dan maar even wat extra kilometers rijden of iets minder drankjes met vrienden tijdelijk... 
En inderdaad, misschien via SMS proberen te communiceren met deze persoon?
Heel veel succes! Ik zou niet graag in je schoenen staan... 

Terug
Bovenaan