hey meiden.
zouden jullie liever kiezen voor een gastouder, die je (nog) niet kent of voor een kinderdag verblijf?
ik heb me altijd voorgenomen om er 24/7 voor mn kindje te zijn, maar nu na 8 maanden wordt ik langzamerhand een beetje gek hier in dat huis.
( en 3 maanden tijdens mn zwangerschap, dus zit al 11 maanden thuis)
ik wil nu dus weer 1 dag per week gaan werken.
nu heb ik een gastouder bij mij in de buurt gevonden, die graag op nathalia wilt oppassen. ik ga vanavond kennis maken met haar.
maar zit nu wel te twijfelen of ik wel het goede doe.
aan de ene kant heb ik zoiets van: ze heeft zelf 2 kleine kindjes, dus ze weet hoe ze moet omgaan met baby's. en ze heeft meer oppaskindjes gehad.
aan de andere kant heb ik zoiets van : ja, ik ken haar niet eens.
ik heb met haar aan de telefoon gezeten, en ze leek me heel lief.
maar om dan gelijk mn kindje ( mn alles) bij haar neer te zetten....
moeilijk, moeilijk.
in het kinderdagverblijf, ken je hun natuurlijk ook niet. en daar staan wachttijden. ( bij ons erg lange wachttijden)
wat zouden jullie doen??
tips??
liefs, do
zouden jullie liever kiezen voor een gastouder, die je (nog) niet kent of voor een kinderdag verblijf?
ik heb me altijd voorgenomen om er 24/7 voor mn kindje te zijn, maar nu na 8 maanden wordt ik langzamerhand een beetje gek hier in dat huis.
( en 3 maanden tijdens mn zwangerschap, dus zit al 11 maanden thuis)
ik wil nu dus weer 1 dag per week gaan werken.
nu heb ik een gastouder bij mij in de buurt gevonden, die graag op nathalia wilt oppassen. ik ga vanavond kennis maken met haar.
maar zit nu wel te twijfelen of ik wel het goede doe.
aan de ene kant heb ik zoiets van: ze heeft zelf 2 kleine kindjes, dus ze weet hoe ze moet omgaan met baby's. en ze heeft meer oppaskindjes gehad.
aan de andere kant heb ik zoiets van : ja, ik ken haar niet eens.
ik heb met haar aan de telefoon gezeten, en ze leek me heel lief.
maar om dan gelijk mn kindje ( mn alles) bij haar neer te zetten....
moeilijk, moeilijk.
in het kinderdagverblijf, ken je hun natuurlijk ook niet. en daar staan wachttijden. ( bij ons erg lange wachttijden)
wat zouden jullie doen??
tips??
liefs, do