gastouderopvang

Beste ciomama

dank je wel. Ik had al gezien dat er veel verschillen zijn. Heb zelfs al gelezen dat iemand 55 euro per maand vraagt (vind dat wel heel wat) Wij willen het eigelijk allemaal zelf regelen (financieel enzo)
Bij de andere die ik het nauwelijks terug, dit omdat je het allemaal zelf moet doen.
Maar deze vragen had ik ook allemaal al op papier staan, om mee te nemen voor het intake gesprek met het gastouderbureau.

Heb er ook aan zitten denken om gastouder te worden, maar ben niet flexibel genoeg.

x yvonne

Ik werk ma t/m do als gastouder en mijn dochter van 2 vind het heerlijk! Die moet op vrijdag altijd afkicken haha. Het is ook niks aan alleen thuis met mama hihi! Ik verdien iets onder het minimum, maar ik hoef dus geen oppas te regelen waardoor ik toch meer verdien dan uitwerken. Kortom ik vind het ideaal! Met mooi weer zit je lekker in de zon, met slecht weer is het soms even lastig maar dan is er altijd een tv, wat klei of potloden/stiften. Je doet je huishouden tijdens werkuren zodat ik ook echt vrij ben in het weekend.

Ik zou idd even heel goed navragen wat je precies kunt declareren. Ook belangrijk is om te kijken hoe het met vakantie's zit en ziekte, dit verschilt ook nog weleens!

Succes!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan