Gebeurd er al wat bij jullie? (bevalling komt er aan...)

hey meiden!

De maand juli komt steeds dichter bij.......!
Voor ons is het ons eerste kindje en we zijn 9-7 uitgerekend
sinds afgelopen weekend,ben ik de avond met vlagen flink misselijk(hele zwangerschap niet geweest) gecombineerd met flinke krampen......
Ook kan ik ineens weer goed naar de wc  soms wel meerdere keren op een dag.
verder begin ik ook slijm te verliezen.....dus ben heel benieuwd of dit voortekenen zijn??

wil iedereen heel veel su6 wensen met de laatste loodjes!!!!

liefs lis 37 wkn

Hoi,

Ik ben vandaag 38 weken en sinds gisteren ontzettend last van harde buiken. maar ik heb eigenlijk geen idee of ik dat bij de vorige ook had toen het begon. Verder voel ik me nog prima, alleen het slapen 's nachts is een ramp.

Morgen krijg ik nog een groeiecho om te kijken of hij/zij goed gegroeid is. Ik hoop het.

Succes nog even iedereen.

groetjes nynke

quote: brie77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2009 14:27:54'));

ik merk wel dat er van alles gebeurt in mijn buik.
harde buiken komen en gaan en vooral s'avonds zijn ze erg aanwezig.
verder merk ik dat ik al een paar dagen een zwaar gevoel heb onder in de buik,het voeld alsof je nodig moet voor een grote boodschap en of mijn blaas gevuld is met een stuk beton(herkent iemand dit gevoel??)

Ja hoor, heel herkenbaar! Ik voel het vooral zo erg als ik bijv. net gezeten heb en weer ga staan. Maar het is de hele dag aanwezig en ik heb eigenlijk constant pijn in mijn onderbuik.
De decoratieve buikbanden die ik heb ondersteunen niet goed genoeg en mijn positiebroeken kan ik sinds deze week niet meer aan (mijn buik past er niet meer in! ), dus loop ik in jonggingbroeken die totaal geen ondersteuning geven. Vind het zonde om nog broeken te kopen als hij er over 6 dagen al uit mag en kan... Dus heb ik vandaag een zomersjaal rond m'n buik geknoopt en ik moet zeggen dat dat wel wat ondersteuning geeft.

Groetjes, Marisa

quote: liss84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2009 15:07:09'));

sinds afgelopen weekend,ben ik de avond met vlagen flink misselijk(hele zwangerschap niet geweest) gecombineerd met flinke krampen......
Ook kan ik ineens weer goed naar de wc  soms wel meerdere keren op een dag.
verder begin ik ook slijm te verliezen.....dus ben heel benieuwd of dit voortekenen zijn??

Klinkt inderdaad als voortekenen. Ik heb het zelf ook precies zo. Je bevalling begint eigenlijk zo'n 4 tot 5 weken voor de daadwerkelijke uitdrijving en je lichaam is al hard bezig. Leuk wel om te lezen dat we allemaal zo dezelfde klachten hebben. Kan natuurlijk ook niet anders, over 4 weken 'moeten' alle baby's er wel zo'n beetje zijn.

Over de misselijkheid en krampen: ik heb het een week of drie geleden zo erg gehad, dat ik midden in de nacht naar het ziekenhuis moest. Ik voelde wel dat het niet mijn baarmoeder was of zo, maar omdat ik bij de eerste pre-eclampsie heb gehad, wilden ze het even zeker weten. Het bleek inderdaad om mijn maag te gaan en ik heb Antagel meegekregen. In principe kun je het zo bij de apotheek kopen, maar als je veel last hebt zou ik toch adviseren om eerst even naar de huisarts te gaan, just in case...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan