Geboorte kaartje Corona

Ik ben ook over 4 weken uitgerekend. Wij hebben niks op het geboortekaartje gezet. Vrienden en familie komen nu ook niet onaangekondigd langs. En ik ga er vanuit dat dat straks hetzelfde zal zijn. De meeste opmerkingen op geboortekaartjes over bezoek en van te voren bellen vond ik zo zoetsappig dat we alleen een telefoonnummer op het kaartje neerzetten.
Ik ga er vanuit dat dat voldoende is
 
Mijn ervaring is dat mensen nu niet zo snel op bezoek komen op de naaste familie na. Wij hebben half oktober er een kindje bij gekregen en naast onze ouders en broers/zussen hebben we bijna geen bezoek gehad. Aan de ene kant zeker lekker, vooral in het begin als alles toch weer even wennen is. Maar ook wel jammer dat mensen voor hunzelf al besluiten om niet te komen, terwijl wij dat wel goed hadden gevonden. (Was nog voor de strenge lockdown)

Maar als jullie het prettiger vinden om er een briefje bij te doen, gewoon doen.
 
Ik ben net bevallen en heb niks in het kaartje gezet over bezoek..
Wordt ook echt bijna tot niet gebeld/gevraagd voor kraambezoek, en als mensen wel op bezoek willen kan je altijd aangeven dat je raambezoek wil...
Dus iets in t kaartje is echt niet persee nodig!
 
Persoonlijk zou ik niets op het geboortekaartje zetten over Corona. Zo’n rot tijd wil ik niet associëren met Mn kind. Daarnaast weten mensen wel dat visite binnen nu niet normaal kan. Ik heb onze telnummers erop gezet, mensen kunnen bellen/appen als ze langs willen komen/door het raam kijken.
 
Idd hoeft niet mijn schoonzus en zus en nicht zijn bevallen in deze corona tijden. Mijn haar kind is geboren met 26 weken een prematuur heb hem nog steeds niet gezien mijn schoonzus na een maand na bevalling thuis bezocht en nicht nog steeds niet gezien. Wat ze allemaal begrijpen in deze tijden ben nu ook 18 weken zwanger uitgerekend eind juli benieuwd hoe het dan zal zijn voor het bezoek ik zou graag bezoek ontvangen enkel van familie uiteraard. Benieuwd of dat zou kunnen.
 
Terug
Bovenaan