geboorte kaartje

Hallo allemaal
ik wil even mijn frustratie kwijt over het geboorte kaartje,
ik ben in verwachting van ons tweede kindje en ben nu 28 en 4 dagen zwanger.
we wouden een kaartje met de foto van de eerste erop, ik naar de drukkerij helemaal druk met foto's maken van mijn dochtertje hebben ze tot 2 keer toe een proefdruk gemaakt wat wij absoluut niet mooi vonden.
nu uiteindelijk naar een andere drukkerij zouden we de proefdruk ophalen was het app kapot en vroeg ik of ik het ontwerp wel mocht zien, dat hadden ze ook nog niet deden ze in één keer.
vandaag proefdruk gekregen hebben ze een andere foto erop gedaan terwijl ik van hun nog andere moest maken van mijn dochtertje.
Ik   ben er zo zat van.
ik denk nu om een gewoon kaartje te nemen heb er al woorden met mijn man over gehad omdat ik er zo van baal en hij vind het nu ook niet leuk meer.
sorry voor mijn gezeur maar ben  benieuwd of bij jullie alles goed verloopt?
groetjes vlinder

Ha Vlinder

mensen wat een gezeur zeg. Wij hebben een   eigen bedrijf met daarbij twee grote drukkerijen als klant en hebben daar echt nog nooit zulke problemen meegemaakt.

Wij hebben door een van de drukkerijen een voorbeeld laten maken en dat hebben ze ons weer gemaild, totdat wij het helemaal eens waren met de opzet ervan. Ook bij ons komen er foto's op het kaartje te staan. Op de voorkant detailfoto's van de baby en aan de binnenkant een foto van onze zoon met zijn zusje.

Ik kan je een tip geven, geef aan de drukkerij door hoe je het precies wil hebben, maar laat hun ook hun gang gaan of het allemaal wel mogelijk is. Ik kan me echt helemaal voorstellen dat je er flink de balen van hebt, maar door nu een kaartje uit een boek te bestellen wat je in eerste instantie helemaal niet wou, ik ben bang dat je er achteraf spijt van krijgt.

Succes met verder beslissen.

bedankt voor je reactie maar dit is dus voor ons ook de eerste keer en ik heb ook advies gevraagt en nu heb ik gewoon een a4 papier gekregen met de foto, ik ben er gewoon zat van ben er nu in totaal al 8 weken mee bezig en er is nog niks uitgekomen.
ik moet elke keer 3 weken wachten.
heb nu boeken opgehaald.ik heb wel wat beters te doen en vind het nu ook echt niet leuk meer.
groetjes

He Vlinder,
Wat een tegenvaller! Ik 'durf' om die reden niets via het internet te bestellen, je zit er dan mooi mee. Misschien is het beter als je gewoon bij een copy shop het laat kopieeren i.p.v. drukken? Je ziet het verschil bijna niet en het is veel goedkoper. Bovendien kan er met kopieeren niet veel mis gaan.
Ik had net ons kaartje af (helemaal zelf gemaakt) en nu is de PC gecrashed.....  We weten nog niet hoe ernstig, maar waarschijnlijk ben ik alles kwijt...... Heb nu even een oude laptop, maar om nu overnieuw te beginnen, ik weet het niet. Het wordt toch niet hetzelfde dan. Helaas moet ik ruim een week wachten tot ik weet wat er over is van onze PC.......................................... :-(
Groetjes Nanna

he nanna
we hebben nu een leuk kaartje uit een boek uitgezocht, ik wil nu niet meer met foto vind het wel goed zo weet nu zeker wat ik krijg.
succes met je computer
groetjes

Hoi vlinder,

Wij hebben een kaart besteld op www.4cards.nl
Die zijn super leuk en die mensen zijn super snel met reageren, kijk maar even op hun site. Kan ook met foto.

Gr. Charlotte_26

Jee, wat duurt dat allemaal lang, zeg! Wel vervelend dat jullie nu iets anders moesten uitzoeken.

Wij hebben via internet gedaan, zelf tekst en indeling enzo aangeleverd  en een proefdruk gevraagd. Ging allemaal supersnel en proefdruk ziet er goed uit. We hebben wel geen foto gedaan maar een bestaand kaartje van hen aan laten passen. Wij zijn in ieder geval erg tevreden.

Terug
Bovenaan