geboorte kaartje

Hi

Wij willen een kaartje bestellen via Poobies. Ik heb het zelf ontworpen, maar nog geen proefdruk besteld. Je kan daar btw ook je eigen foto op je kaartje zetten. Heeft iemand   ervaring met Poobies?

Hi Marinha,

Wij hebben ook -heel creatief - ons geboortekaartje gemaakt via Poobies. Je kunt daar inderdaad ook eigen foto's gebruiken, ik vond het een erg gemakkelijk systeem.
We hebben iets van 8 verschillende kaartjes ontworpen, die kun je gewoon opslaan op de site (je krijgt je eigen accountgegevens).

We hebben van het mooiste kaartje een proefdruk laten maken (twee dagen later in huis) en die is helemaal top. Dat gaat hem dus worden!
Zodra de kleine er is, kun je dan de datum/gewicht/etc. even aanpassen en de kaarten bestellen.

Tot nu toe dus erg tevreden over poobies.

Succes!

Liefz
Liz

misschien een brutale vraag... maar wat zijn jullie gemiddeld kwijt aan het jullie geboortekaartje?

Ik moet mijn geboortekaartje zelf maken, want dat ben ik verplicht aan mijn vak. Ik ben grafisch ontwerper en de verwachtingen zijn hoog. Nu heb ik een super idee, en dat gaat het ook zeker worden, de offerte bij de drukkerij is aangevraagd is, en hij is best prijzig...

En Poobies is echt prima!

Terug
Bovenaan