Verslag......................
Ten eerste even een rectificatie Michiel weegt 2785gram
ipc 1785gram
Zondagavond kreeg ik hevige pijn in me onderbuik/lies vaak plassen pijn bij plassen etc...
Aangezien ik al 6x tijdens de zwangerschap een blaasontsteking had gehad dacht ik ohw weer een blaasonsteking dus maandag de gynaecoloog op gebeld HELP ik heb weer blaasonsteking klachten en moet weer een kuur.
Dit ging dus niet door ik moest urine inleveren deze was goed en kreeg te horen kijk het maar even paar dagen aan.
Ik was wanhopig teleurgesteld en wist me echt geen raad meer met de situatie dus de verloskundige gebeld die heeft een afspraak gemaakt voor dinsdag morgen bij de uroloog + gynacealoog.
Maandagavond naar controle geweest bij de verloskundige erg veel pijn maar alles ging goed met Michiel de verloskundige stelde voor om een nacht naar het ziekenhuis tegaan voor pijnbestrijding dit aanbod afgeslagen omdat ik dacht thuis beter af te zijn hahaha
.
S.nachts stond ik op de kop van de pijn wist niet meer waar ik het zoeken moest kon alleen maar huilen verloskundige opgebeld en om 02uur lag ik in het ziekenhuis na vele onderzoeken bleek het goed tegaan met Michiel en kreeg ik rustgevende medicatie en pijnmedicatie en me vriend werd na huis gestuurd om 6.30uur werd ik opnieuw wakker met hevige pijnen weer nieuwe CTG bleek Michiel een hartslag van 190 te hebben met dalingen na 80 en ik had 38.8 koorts niet goed dus.
Me vriend moest direct komen, om half 8 kregen we te horen dat het een spoedkeizersnede werd en om 7.40uur lag ik la op de OK en om 08.09uur is Michiel geboren het was zo onwerkelijk en ging zo snel.
Michiel had wat opstartprobleempjes en werd snel mee genomen voor behandeling bij mij kwamen ze erachter dat mijn baarmoeder een eigen leven had geleden in me buik en overal organen dwars waren gaan zitten vandaar die pijn.
En me darmen waren verkleefd dus daar moest een speciale chirurg voor komen.
Al met al een hel want me ruggeprik werkte uit en ik werd alsnog onder narcose gebracht,
Gelukkig knapte michiel snel op en wordt nu elke dag strerker vandaag uit de couveuse voor eerst in bad en eigen kleren aan en de fles zelf leeg.
We zijn echt enorm trots op hem, en ik ben vandaag thuis gekomen it het ziekenhuis
Dit was zo,n beetje het verslag wel hahaha