Geboorte Michiel!!!!

Met grote tros mag ik jullie mededelen dat Dinsdagmorgen 08.09uur onze zoon Michiel ter wereld is gekomen met een spoedkeizersnede.

Michiel weegt 1785gram.

Michiel maakt het na omstandigheden goed en sterkt erg snel aan :D

Verslag van het hele gebeuren volgt later.....

He, proficiat!!!!! Nou ben ik inderdaad heel erg benieuwd naar het hele verslag...
Geniet er in elk geval van en dan maar hopen dat ie lekker snel groot en sterk genoeg is om mee naar huis te kunnen!

Heej!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Gaat het met jou ook allemaal goed? Jeetje wel erg vroeg hoor, ben erg benieuwd naar het verslag...
Liefs Maaike

Verslag......................

Ten eerste even een rectificatie Michiel weegt 2785gram :D ipc 1785gram

Zondagavond kreeg ik hevige pijn in me onderbuik/lies vaak plassen pijn bij plassen etc...
Aangezien ik al 6x tijdens de zwangerschap een blaasontsteking had gehad dacht ik ohw weer een blaasonsteking dus maandag de gynaecoloog op gebeld HELP ik heb weer blaasonsteking klachten en moet weer een kuur.
Dit ging dus niet door ik moest urine inleveren deze was goed en kreeg te horen kijk het maar even paar dagen aan.
Ik was wanhopig teleurgesteld en wist me echt geen raad meer met de situatie dus de verloskundige gebeld die heeft een afspraak gemaakt voor dinsdag morgen bij de uroloog + gynacealoog.

Maandagavond naar controle geweest bij de verloskundige erg veel pijn maar alles ging goed met Michiel de verloskundige stelde voor om een nacht naar het ziekenhuis tegaan voor pijnbestrijding dit aanbod afgeslagen omdat ik dacht thuis beter af te zijn hahaha :D.

S.nachts stond ik op de kop van de pijn wist niet meer waar ik het zoeken moest kon alleen maar huilen verloskundige opgebeld en om 02uur lag ik in het ziekenhuis na vele onderzoeken bleek het goed tegaan met Michiel en kreeg ik rustgevende medicatie en pijnmedicatie en me vriend werd na huis gestuurd om 6.30uur werd ik opnieuw wakker met hevige pijnen weer nieuwe CTG bleek Michiel een hartslag van 190 te hebben met dalingen na 80 en ik had 38.8 koorts niet goed dus.
Me vriend moest direct komen, om half 8 kregen we te horen dat het een spoedkeizersnede werd en om 7.40uur lag ik la op de OK en om 08.09uur is Michiel geboren het was zo onwerkelijk en ging zo snel.

Michiel had wat opstartprobleempjes en werd snel mee genomen voor behandeling bij mij kwamen ze erachter dat mijn baarmoeder een eigen leven had geleden in me buik en overal organen dwars waren gaan zitten vandaar die pijn.
En me darmen waren verkleefd dus daar moest een speciale chirurg voor komen.
Al met al een hel want me ruggeprik werkte uit en ik werd alsnog onder narcose gebracht,

Gelukkig knapte michiel snel op en wordt nu elke dag strerker vandaag uit de couveuse voor eerst in bad en eigen kleren aan en de fles zelf leeg.

We zijn echt enorm trots op hem, en ik ben vandaag thuis gekomen it het ziekenhuis :D

Dit was zo,n beetje het verslag wel hahaha

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Michiel!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Ik hoop dat je zelf ook weer een beetje opknapt, want het is niet niets als ik het zo lees!   Wat een schrik, zo heftig allemaal!

Geniet van je kraamtijd en laat nu en dan even weten hoe het gaat!

groetjes
Klarie

Hoi mamaenpapaopkomst,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Wat een verhaal dat zal wel even schrikken zijn geweest. Maar gelukkig dat alles nu goed gaat.
Probeer er vanaf nu maar zoveel mogelijk van te genieten samen met jullie zoontje.

Hoe voel je jezelf nu?

Geniet ervan.

Groetjes Kim

Hallo dames,

Met mij gaat het goed ik moet alleen nog wennen aan het nieuwe ritme.

Kolven, ziekenhuis bezoeken, kraambezoek en dan zelf rust proberen te nemen en dan.

Maar dat geeft niet want we hebben er een geweldige zoon voor terug.

En als ze me op dit moment zullen vragen zal je wel weer een keizersnede willen zeg ik jah want het is me tot nu toe echt mee gevallen, maarja dan een geplande keizersnede he ;) zo gek als het nu gegaan is wens ik echt niemand toe het was een hel alleen de operatie zelf viel me echt reuze meej.

Gefeliciteerd met de geboorte van Michiel!!!!
Wat een verhaal ja, maar je "klinkt" opgewekt, mooi zo!
Heel veel geluk en plezier toegewenst!

Natalie

Terug
Bovenaan