Geboorte Michiel!!!!

Gefeliciteerd met de geboorte van Michiel!

Ik hoop dat je snel hersteld van je buikoperatie zodat je volop van je mannetje kunt gaan genieten. Doe het voorlopig rustig aan he!

Zag dat je  in je  eigen voorspelling van de uitgerekende datum al een beetje rekening hield met een vroeggeboorte.

Groet
Lies

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Michiel!! (leuke naam!)

Maar wat een verhaal zeg! Tsjonge, het heeft je echt niet mee gezeten.
Ik hoop dat je voorspoedig hersteld van je operatie.

En vooral flink genieten van jullie wondertje!!

Liefs Annemarie

Update:

Hallo dames houden jullie het allemaal nog wat vol....

Hier een update hoe het nu gaat.

Met Michiel gaat het goed hij is uit de couveuse en ligt nu in ze,n eigen bedje op een gewone kamer.
Hij heeft alleen nog een slangetje voor sondevoeding als het te vermoeiend is voor de fles.
Voor de rest geen enge slangen en toestanden meer.
Het drinken gaat steeds beter, hij moet alleen nog op krachten komen want hij is nog zo klein.
Borstvoeding zijn we nu mee bezig dit gaat steeds beter hij heeft de kracht wel ervoor alleen is die nog snel moe waardoor hij het niet lang vol kan houden.

Ook komt hij weer wat aan hij was 200gram afgevallen omdat hij zoveel vocht bij zich had.

Dus gelukkig gaat het de goede kant op met het manneke .

he gefeliciteerd met je zoon Michiel.
Eerder dan verwacht en niet helemaal (helemaal niet) gegaan zoals verwacht maar niet minder welkom!
Fijn dat het nu al zo goed met hem gaat. Zo te lezen is hij snel thuis!

groetjes
patricia mama van Bas* en uk 34w3d

Yipeeeeeeeeeeeeeeee Michiel is vandaag thuis gekomen.

Hij was gisteren precies 36 weken oud, hij doet het zo goed dat de kinderarts geen reden ziet om hem in het ziekenhuis te houden.

Dus vanacht is onze eerste nacht met ze,n 3en ik vindt het wel spannend of Michiel het goed er van af brengt en of die lekker zal slapen.

Terug
Bovenaan