geboorte plan

Tja een geboorte plan daar heb ik nou nooit aan of over gedacht. Ik ben zo iemand die nu in een boekje voor man lief schrijft wat er allemaal gebeurt e.d dat hij het toch kan volgen ondanks hij er door de week niet is en anders vergeet ik denk ik de helft. Nu lijkt het net of we nooit geen contact hebben door de week haha (leve de telefoon). En voor onze zoon schrijf ik ook in een boekje over allerlei dingen die hij mee maakt en grappige uitspraken e.d.
Dus schrijven doe ik wel alleen niet voor mij zelf.
Ik denk dat mijn man het wel weet wat ik wel en niet wil, want ondanks dat hij int chauffeur is zijn wij wel heel hecht.

Groetjes

hoi hoi,

thanks voor de link Inge.

ik heb nu wat gesurft en gekeken wat er zoal in komt te staan.

maar dat is best handig. ik heb nu een opzetje gemaakt, en bij de volgende controle zal ik het even met de VK doornemen. misschien heeft zij ook nog wel handige punten.

ik wil het gewoon zo rustig mogelijk houden, niet al teveel volk, geen leerlingen, gedempt licht. en naderhand de baby zoveel mogelijk bij me houden.

als het dan heel erg pijn doet kan ik mooi gekke bekken trekken enz zonder dat al te veel mensen het zien.

x jessica

Terug
Bovenaan