geboortebedankjes wel of niet

hallo,
even een vraagje was gister op kraamvisite en daar hadden ze geboortebedankjes.... had hier zelf helemaal niet over nagedacht... nu ismijn vraag zijn er ook mensen die hier niet aan doen.. en zo wel wat???????? vind het erg dure dingen die de meeste mensen naar mijn idee toch weggooien.. heeft er iemand ideen om iets goedkoop zelf te maken??????????

Ik wil het wel heel graag, het duurt bij mij nog even, maar heb op internet gezien dat je geboorte hartjes kan bestellen, en dan het kartonnetje wat erboven zit daar staat een foto, de naam van het kindje en de geboorte datum op. Dit lijkt mij heel leuk en wil toch de mensen op mijn manier bedanken.

Zeg je het als je iets leuks gevonden hebt? ik sta nog open voor nieuwe ideeen.

Ik heb nog nooit in mijn leven een geboortebedankje gehad... dus ik denk dat het prima zonder kan. Ik ga er dus ook niet aan doen, het is echt niet gebruikelijk in onze omgeving. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat iemand er van wakker ligt als ze zoiets niet meekrijgen.
Succes!
Esk

Hallo!
Ik wilde ook graag geboortebedankjes, werd in onze omgeving heel veel gedaan. Bij mijn vriend is het niet echt gebruikelijk en die vind het eigenlijk ook een beetje onzin (helaas) dus wij gaan het denk ik maar niet doen.
Ik zag laatst wel een paar hele leuke:
een grappig potlood en/of een sleutelhanger van hondje (of ander figuurtje) en daar had de oudste een kaartje aangemaakt met de naam van het kindje en de geboortedatum.
Was echt heel erg leuk.
Succes ermee!

Huh? Ik heb hier nog nooit van gehoord en ben ook absoluut niet van plan om het te gaan doen. Heb dan wel ff wat anders aan mijn hoofd en net als bij bruiloftsbedankjes verdwijnt het bij de meeste mensen toch in de prullenbak.

Ik vind dat altijd een beetje prullaria en gooi het zelf inderdaad weg nadat ik het voor mijn goede fatsoen een maand heb gehouden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich, met onze trouwerij hebben we het ook niet gedaan.

Misschien zou je een leuke bedankkaart met een foto(collage) van de kleine kunnen maken, die je na een maandje opstuurt. Dan hebben ze dat in ieder geval om op te hangen op een prikbord oid. Dat zou ik zelf wel leuk vinden denk ik. Je ziet meestal zo weinig foto's...

Esk; hoe is het met jou?

gr
Wenser

Terug
Bovenaan