geboortebedankjes wel of niet

@Wenser, hartstikke goed. Volgende week al 12 weken, dus het gaat de goede kant op. Wel heel erg veel heel moe, maar als dat alles is, dan ben ik blij. En met jou?

Esk (11w2d)

Ja hier ook alles goed, maar ik loop nog wel wat achter op jou haha. Gelukkig heb ik volgende week dinsdag een echo in het ziekenhuis, al met 8 wk en 4 dgn volgens mijn berekeningen. Daarna kan ik hopelijk ook echt een beetje gaan genieten, nu heb ik nog teveel angst dat het toch niet zo blijkt te zijn. Dus ik durf nog nniet na te dneken over klussen, namen of dat soort dingen hoor.

Ik ben inderdaad ook moe, en heel af en toe ene beetje misselijk. Maar dat valt zo mee en het stelt niks voor tov. het ongemak en verdriet van de tijd van onderzoek en teleurstellingen elke maand.

Ook wij doen geen geboortebedankjes. In onze omgeving is het niet echt gebruikelijk en ik heb er eigenlijk ook niet zoveel mee.
Ik heb er wel eens eentje gehad, maar na een maand verdwijnt het in de kast en daarna........
Ik bewaar eigenlijk veel liever de geboortekaarten die ik krijg.
En daarbij het kost toch ook weer geld. Je kan het zo duur/goedkoop maken als je wil, maar ik vind het vooral commerciel.
Bezoek vindt een digitale foto van zz met de kleine vaak eigenlijk net zo leuk.......

ik heb het wel gedaan bij mn dochtertje, en bij deze beeb gaan we het oo kweer doen.
ze waren 2,50 per stuk. wel hadden wij het idee om alleen aan familieleden en mensen die echt dicht bij ons stonden. zijn kant van de familie gingen we niet mee om, dus hoefde we daar natuurlijk oo kniks voor te kopen. al met al hadden we er 10 besteld. 1 voor ons zelf en 9 om weg te geven aan familie en 1 beste vriend.
ze hebben ze allemaal nog staan. overal waar we komen, zien we ze gelijk op de kast staan :D
het is zo'n sneeuwbol met een meisje erin, aan die bol zit een klein zakje (roze) met van die snoepjes erin en dan heel leuk opgemaakt. aan het kaartje staat: knuffel van nathalia.
deze keer gaan we dus weer een bedankje geven. weer aan dezelfde mensen. wat het gaat worden weet ik niet, maar t hoeft niet duur te zijn hoor.

succes :D

liefs, do

Ik had er ook nog nooit van gehoord en heb het nog nooit gekregen...

Bij Nova hebben we het niet gedaan en nu doe ik het ook niet....ze komen maar met een cadeautje bij ons....ons cadeau is ons kleintje hahahahaha

ik doe het ook! bij mijn 1ste had ik een klein knuffeltje in de vorm van een schaapje met een blauw strikje om met daaraan een kaartje met naam en geboortedatum..zo heel duur waren ze niet hoor!

Ik heb het nog nooit bij een kraamvisite gekregen en vind het eerlijk gezegd ook onzin. Zoiets zou ik inderdaad weggooien...

Ik maak geboortebedankjes. Ik probeer hierbij altijd bedankjes te bedenken die ook later leuk zijn dus bv een sleutelhanger met het kindjes naam en geboorte datum Zo blijft het een langdurig aandenken

Kijk eens in mijn winkeltje www.jerseysplace.nl

Terug
Bovenaan