Geboorteborden

Ik vind zo'n bord wel grappig, maar wist niet goed hoe je daar aan kwam. Collega's zeiden tegen me dat je buren dat voor je regelden (nou, daar wisten onze buren dus niets van, haha). Mijn ouders hebben wel wat rondgekeken en toen hoorde ik van familie uit Brabant dat het daar weer gebruik zou zijn dat de vader zelf zo'n bord maakt.

Uiteindelijk hebben wij toen ook zelf een bord gemaakt. Wij hebben de babykamer in junglestijl ingericht en om daar een beetje bij aan te sluiten, hebben we bord in de vorm van een olifant gemaakt (ook omdat een olifant niet zo'n moeilijke vorm heeft overigens... zo handig zijn we nou ook weer niet!).

Ik vind het idee van borden op bestelling ook verstandig lijken. Je zou een paar 'standaard' borden kunnen maken (ooievaars dus en misschien wat beren of Disney figuren) die je verhuurt en daarnaast de mogelijkheid bieden om iets op maat te bestellen... Wel een fotocollectie aanleggen natuurlijk van wat je dan eerder afgeleverd hebt! Succes!
 
Bij ons in twente krijg je van je buren of fam. een ooievaar in de tuin.
wat je nu ook steeds vaker ziet hier in de buurt is een pakeerbord voor de ooievaar of een ei op en ooievaarsnest met de tekst er op van nog even en hij gaat open of inblijde verwachting.
soms zie je bij ons ook wel een hele grote kinderwagen in de tuin staan.
ja het ligt net aan wat de buren of de fam. doen.
veel succes veder met je werk wat je wil gaan doen.
 
hallo miriam vind het op zich wel leuk zo'n bord maar hoeft van mij niet te uitbundig gekleurd te zijn. Vind een vorm van fles of slab ook wel leuk idee. Hou persoonlijk niet zo van die opzichtige borden. wel vind ik het leuk als de naam van het kindje erop kan. Vind het wel leuk idee van je. succes
 
Terug
Bovenaan