<p>Wie van jullie heeft ook niet nadrukkelijk op het geboortekaartje aangegeven even te bellen als men op kraamvisite wil komen? </p><p>Lijkt mij nogal onnodig. Of schat ik dit verkeerd in? Mensen komen tegenwoordig toch nooit zonder appje langs? Laat staan na een (misschien wel zware) bevalling.</p><p>We versturen het kaartje sowieso pas wanneer wij daar zin in hebben, niet op dag 2 oid na de geboorte. Misschien wel weken later! <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Lekker rustig de kraamperiode door met hooguit fam en close vrienden. Zal al zwaar genoeg zijn met herstellen, borstvoeding en wennen.</span></p><p>Mensen die dichtbij ons staan horen het sowieso eerder en die doen heus niet aan zoete inval.</p><p>Is een kaartje per definitie een uitnodiging? Zo heb ik het nooit gezien. Ben echt niet na elk kaartje langs gegaan. Alleen bij goede vrienden. </p><p>Dus, hoe is het gesteld met mijn inschattingsvermogen? Onze nummers staan wel op het kaartje. Lijkt mij duidelijk genoeg. Het kaartje gaat naar zat mensen die nog nooit bij ons thuis zijn geweest (fam, vrienden, collega’s verspreid over het hele land..) </p><p>Ik dacht, misschien mis ik wat.. Het niet erop zetten is ook niet uitstralen dat je níet aan visite doet toch? Haha </p><p> </p>