Hier wel het kaartje snel verstuurd, geen specifieke boodschap, wel gewoon onze telefoonnummers. Niemand die spontaan langskomt hoor, iedereen begrijpt wel dat ze het even moeten laten weten. En ook niemand die het dan gek vindt dat het na een tijdje pas ingepland wordt - de meesten gingen daar zelfs zo van uit, dat sommigen het gek vonden dat ze al zo snel welkom waren - tja, anders heb je alleen de naaste familie in de eerste maand en wil dan ineens iedereen tegelijk
Sowieso zie ik het absoluut niet als uitnodiging, meer gewoon kennisgeving. Ik denk dat je heel goed kunt inschatten hoe jouw omgeving ermee omgaat.
Ik vond het alleen wel erg vermoeiend altijd, ook al hadden we de visite goed gespreid. Bij een volgende kindje ga ik dus serieus een kraamfeest overwegen.
Sowieso zie ik het absoluut niet als uitnodiging, meer gewoon kennisgeving. Ik denk dat je heel goed kunt inschatten hoe jouw omgeving ermee omgaat.
Ik vond het alleen wel erg vermoeiend altijd, ook al hadden we de visite goed gespreid. Bij een volgende kindje ga ik dus serieus een kraamfeest overwegen.