Geboortekaartje

Hoi hoi,

Misschien zijn we erg bijtijds maar wij hebben al een geboortekaartje uitgezocht! Echt een superkaartje! We kunnen het heel persoonlijk maken, het is geen standaard kaartje uit de catalogus! Ik ben nu al benieuwd naar het proefkaartje dat we zullen ontvangen.
Zo gaaf om dan voor het eerst die naam op papier te zien!

Zijn jullie al bezig met een kaartje?

Liefs, Billie
22w3d zwanger van een meissie, Mama van Quinten 18 mnd

Hey Billie!!

ik heb ook al een proefexemplaar aangevraagd! wel zonder naam maar gewoon een kaartje die me aansprak!
ik ga er nog 2 bestellen omdat ik gewoon wat vergelijkings materiaal in huis wil hebben!
wel vind ik ditmaal een tekst heel moeilijk! wil voornamelijk de meiden erbij betrekken maar ook wij als ouders natuurlijk!
ff puzzelen! komt vast wel goed als ik er weer tijd en energie voor heb!
ik zal je ff mailen als ik het weet! kan je ff keuren!!! haha

Liefs Jenny

Hoi hoi,

Wij hebben ook al een kaartje uitgezocht. Bij Dean hadden we een doosje:

Nu hebben we een uitschuifbaar kaartje gekozen met een afbeelding en one-liner wat precies past bij ons.

Groetjes,
Nelly.

hoi allemaal,

Wij zijn ook al bezig om te kijken wat we willen er is immers zoveel keus, ik heb ook een proefkaartje aangevraagt, vind het allemaal zo leuk!! Gedichtje is idd moeilijk maar ook dat gaat lukken we hebben nog ff om te brainstormen haha.

xx natascha

Hoi allemaal,

Bij de vorige twee heb ik het geboortekaartje zelf ontworpen, dus ik ga dat deze keer ook doen. Ik vind het wel zo leuk om het kaartje zoveel mogelijk 'eigen' te maken (niet dat ik andere kaartjes niet leuk vindt hoor...). Ik moet erbij zeggen dat ik op een reclame/grafisch ontwerpbureau werk, dus ik het eigenlijk ook niet kan maken om met een door iemand anders ontworpen kaartje aan te komen voor de geboorte van onze kinderen. Dat wordt dus nog even flink zitten op een geboortekaartje... want het is lastiger om iets voor 'jezelf' te maken dan voor een ander!

Succes met kiezen allemaal!

Groetjes, Michele (23+3 van de 3e)

Hoi!!

Ik ben er in mijn hoofd mee bezig!! Bij Daantje hebben we het kaartje zelf ontworpen, en dat willen we nu perse weer. Alhoewel ik er op internet heel leuke heb gezien (in de stijl van Fiep Westdorp). We hebben het kaartje toen gebaseerd op een chinees noodelszakje (ik vond het zo'n leuke stijl!) en nu willen we een het baseren op de wikkel van een chocoladereep met een erg leuke vormgeving.
Dus dat wordt leuk!
Ik ben benieuwd naar iedereen! Het komt al best dichtbij!
Liefs
Astrid

Hoi,

Ik ben rustig aan het rondkijken op internet en heb in iedergeval een hele leuke site gevonden (voor kaartjes met foto). www.schattekus.nl

Groetjes, Cindy

Terug
Bovenaan