Geboortekaartje

Hoi Cin,

Wij hebben een kaartje besteld inmiddels! Ik zeg nog niet wat maar kan wel de site noemen. De service is echt super, enthousiaste vrouw en je hebt ontzettend snel een proefkaartje in de mail!

www.mamamila.nl

Liefs, Billie

Hoi Bllie,

Wij hebben drie weken geleden ons kaartje uitgezocht. We hebben het op de ouderwetse manier gedaan, diverse boeken van de drukkerij in huis gehaald. We dachten altijd dat we nog wel aardig op één lijn lagen qua smaak, maar met het geboortekaartje hebben we toch echt tot een compromis moeten komen. Toch ben ik nu wel heel tevreden hoor, we moeten alleen de exacte tekst nog doorgeven.

Suc6 in ieder geval verder met zoeken, is wel erg leuk om te doen hé !!!

Groetjes Delphi

van onze zoon hadden wij het kaartje op zelf gemaakt op   geboortepost.nl is heel gemakkelijk als je door hebt hoe het moet. ik had alle adressen al ingevoert tijdens de zwangerschap op mijn persoonlijke pagina van die site dus toen de kleine geboren was hoefde mijn vriend alleen het kaartje te maken en op versturen te drukken dan wordt de rest vanzelf gedaan. we hadden mijn zoon op de voorkant en zijn voetjes aan de binnenkant was een heel mooi kaartje en voor de tweede maken we hem ook weer op die site hoef geen adressen meer in te voeren want die staan er nog in en de kosten vielen ook mee 1,60 inclusief versturen.

groetjes dominique

Hey,

Ik geloof dat ik in een van de eerste weken al een kaartje had uitgezocht. Ik was meteen helemaal verkocht en heb een proefexemplaar thuis laten sturen. Mijn man was het er helemaal mee eens en die wordt het dus.

Ik heb wel een kaartje uitgezocht die een beetje in de lijn lag van de geboortekaartjes van de andere twee.

Als we van de week voor de screening zijn geweest ga ik me ook eens even bezig houden met de inhoud. Het gedichtje heb ik al wel gevonden en die heb ik in het zwangerschapsdagboek geschreven. De rest komt straks vanzelf wel.

Claudia

Terug
Bovenaan