geboortekaartje

Hallo,
Bij ons staat er op de voorkant meer dan een wonder (maar dan met streepjes op de 'ee')... wij vonden dat wel toepasselijk voor een tweeling.

En het versje aan de binnenkant is:
vier kleine handjes, vier kleine voetjes
vier kleien oogjes, twee kleine snoetjes
twee lijfjes, nog broos en teer
twee mooie zoontjes, en dat in een keer!! (weer met streepjes op de 'ee')

En dan hebben we als zin voor de visite:
onze katten zijn erg uitgelaten...het is ook lang geleden dat ze muisjes aten.
wilt u ook muisjes komen eten? Laat het dan eerst even weten!!
(Wij hebben nogal wat huisdieren waaronder ook 3 katten)

verder komen de namen , gewicht, lengte, datum en tijd er nog op...en onze adresen tel gegevens natuurlijk

Wij hebben als gedichtje :

Ik vond het fijn zo lang bij mama te zijn
Maar nu ik papa en Bowen ken
Ben ik blij dat ik geboren ben.

Voor het bezoek zetten we de volgende tekst :

Een vriendelijk verzoekje,
bel even voor een bezoekje

Groetjes, Marielle

Hey lieve aanstaande mama's, Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe job, stootte ik op de site : www.babygrafix.be   Allemaal originele geboortekaartjes die je via mail kan bestellen. Geen zeemzoete schilderijtjes maar echt hippe leuke kaartjes, zowel voor jongens als meisjes (of unisex als je het nog niet weet :) )  De eigenaars van dit grafisch bedrijf zijn héél sympathieke jonge mensen die je bijstaan met raad en daad. Echt een aanrader ! Veel succes met de zoektocht naar hét kaartje om het blijde nieuws te brengen. Groetjes

Hallo

Op zich hebben we het type kaartje al besteld maar ik moet dus nog foto ´s maken van mijn buik en dochtertje. Maar elke keer komt het er niet van waardoor we dus ook nog geen proefdruk hebben ontvangen. Normaal ben ik echt niet zo want af is af maar ik merk gewoon met nog steeds 24 uur werken, de verzorging voor een kleintje en zwanger zijn en een man die onregelmatig werkt het dus niet zo makkelijk te plannen is. Maar ik vind gewoon dat het deze week er van moet komen. Wordt vervolgd!!!!!!!!

gr angelique

Terug
Bovenaan