Geboortekaartje..

Ik vroeg me af hoe het bij jullie zit met het geboortekaartje. Zijn jullie er al mee bezig? Ik ben veel aan het rondkijken maar vind het nog erg moeilijk. Over veel dingen (kamertje etc.) waren mijn vriend en ik het snel eens maar qua namen en geboortekaartjes hebben we nogal een verschillende smaak.

Als er iemand nog leuke tips of site's weet, die zijn meer dan welkom (al heb ik er al heel wat afgespeurd!).

ik ben er nog niet mee bezig maar ik kijk hier in de buurt bij de drukkerij.dan mag je altijd een paar dikke boeken vol kaartjes lenen.dat vind ik makelijker uitzoeken.de envelope krijg je dan eerder zodat je die alvast kan schrijven en de kaartjes kan je een dag na de geboorte ophalen.dat vind mijn man wel erg prettig.en van te voren maken ze één keer een proefafdruk.
succes ermee ;-))

wij gaan ze zelf maken... Waarschijnlijk een foto van mijn buik met de handen van onze dochter....
Ook nog vragen of ons nichtje een buikschildering kan maken met de naam van ons kindje....

Op de 9maandenbeurs waren we verkocht aan 1 kaartje die bij www.familycards.nl vandaan komt. Kaartje staat symbolisch voor de achternaam die de kleine krijgt dus we hadden er meteen een band mee. We hebben een proefdrukje al thuis gestuurd gekregen dus het is nu een kwestie van bestellen en aanvullen. We gaan nu maar beginnen met het opstellen van een adresboekje zodat we weten hoeveel kaartjes we ongeveer nodig zullen hebben.

Ik snuffel al wat rond hier en daar.

En speel met het idee om er zelf eentje te ontwerpen waarbij een boom de naam van de baby draagt en in de wortels alle namen van vorige generaties en geboortejaren staan. (Soort omgekeerde stamboom)

Ik ben er al een paar weken mee bezig, heb 1000 (werkelijk) kaarten gezien en vind ze allemaal niet mooi genoeg.

Nu 3 proefexemplaren gekregen en daarvan kiezen we er 1...maar misschien dat ik een drukkerij nog ga benaderen en zelf wat bedenk.

Terug
Bovenaan