Geboortekaartje..

Wij maken ze ook zelf. Kaartjes gekocht bij een boekenwinkel, en we maken zelf een zwart/wit foto van de baby, met een rozig of blauwig randje en in rose of blauw de naam van de baby + geboortedatum erop. T kost me per kaart iets van 75 cent, dus ben nu veel goedkoper uit als met het kaartje van de eerste. Toen was ik tegen de 200 euro kwijt en dan zijn de postzegels niet meegerekend.

nog geen idee, wilde degene die we 5 jaar geleden hadden uitgezocht nemen maar ben er nog niet helemaal uit.... ook kwa tekst nog niet
adressen heb ik al, voordeel van trouwen hahaha, dan verzamel je nog wel eens wat

MiniMiniwelp dat is inderdaad het voordeel van trouwen, de adressen hebben wij ook al! Maar de rest nog niet, we gaan zelf een kaartje ontwerpen maar zijn nog niet begonnen...

Hoi Hoi,

Ik mag me gelukkig prijzen, onze geboortekaartjes worden gemaakt door mijn schoonmoeder, zo hebben we onze eigen unieke hand made geboorte kaartjes!!! we hebben ook een drukker in de familie die het middenblad maakt dus wij zijn helemaal happy!!!

Kus

Terug
Bovenaan