Geboortekaartje

Hoi meiden,

Hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht? Ik vind dat zo moeilijk! Als ik ze zie bij de verloskundige weet ik wel wat ik wel en niet leuk vind maar vind het heel moeilijk iets leuks te vinden.
Waar hebben jullie je geboortekaartje gevonden? Hebben jullie nog tips voor mij ?

Liefs Imke

Wij vinden het ook zo moeilijk,we hebben nu al 6 boeken gehad....en maar een paar echt naar ons zin gezien,mn man houd meer van kleur en vrolijk,ik meer van neutraal en lief,we hebben onze keuze nu wel gemaakt,alleen de tekst nog ook lastig hoor.
en ja tips heb ik ook niet,is toch je eigen keuze,maar net waar je van houd.
succes liefs jootje

Wij zijn er al helemaal klaar voor, proefdruk gehad, goedgekeurd en besteld. Wij hadden 2 boeken en dat was genoeg. Wij hebben er 1 van kennemer en dat was die van de eerste ook dus we zijn bij hetzelfde merk gebleven.

xx

Hoi, vind het ook onwijs moeilijk. Wij willen een speciale foto laten maken, en dan die op het kaartje drukken. Maar vind dan maar eens een kaartje daarbij.
Veel kaartjes zitten al standaard foto's op. Dus ben nu aan het kijken of we het zelf kunnen maken via internet. MAar we hebben nog niet de kaart gevonden. Al wel veel proefdrukken binnen, maar nog steeds geen goed gevoel.

Gelukkig zijn we optijd begonnen. We hebben nog even

succes

Wij hebben 3 boeken gehad en daar onze keuze uit gemaakt. Het is een simpel kaartje, neutraal en in één keer te vouwen. Ik zou daar ook goed naar kijken!! Wij hebben geen zin om eindeloos te vouwen en plakken net na de bevalling. Wij vinden een kaartje leuk, maar na een paar weken gaat het in een album en kijk je er niet meer naar om. Ik zou er dus niet al teveel drukte om maken. Maar dit is onze mening. Bij onze eerste was ik er wel drukker mee.

Liefs ciomama

Wij hebben net zo gedacht als ciomama, heb geen zin om nog een hele origami ervan te moeten maken. Wij hebben iets gezocht en gevonden waarvan wij vinden dat t echt bij ons past.

Ik heb gewoon 2 boeken van de drukker gehad, doe niks met foto's.

xx

Terug
Bovenaan