Geboortekaartje

Hoi,

Ik heb het kaarte gevonden bij lacarte.nl en ik hoefde niet ver te zoeken.

Ik had van te voren een lijstje gemaakt van
wat vind ik echt leuk op een kaartje.
En wat wil ik echt niet!

Je kan nagaan hou je van klassieke kaartjes?
of juist modern
Wil je met een foto of geen foto
strikjes
wat voor kleur.
de maat
welke prijs hou je aan

als je die beslissingen al hebt genomen dan blijft er niet erg veel meer over uit al die kaartjes..

Hoop dat je er iets mee kan!

xx

Ik weet ook wel wat ik mooi vind maar mn man heeft weer zo een andere smaak....we vinden echt maar een paar kaartjes samen mooi.dus daar nu wel uit gekozen.
ik wou eerst een kaartje met delfsblauw en klompjes,maar mn man vond niet mooi.nu word een wit kaartje met hele fijne,witte babyfiguurtjes
zoals een:speentje,maantje enzo.in het midden van het kaartje zit een open rondje waar de naam van de baby inkomt met glitterrandje en een strikje erboven.
hoop dat een beetje te begrijpen valt haha
heb hiervoor altijd een kaartje met een foto gehad,maar daar heb ik nu geen zin in,we moesten ze zlef nog uitprinten en op kaartje plakken,veel te veel werk,nu dus wat meer simpel
liefs jootje

Ja, mijn vriend heeft een leuke gevonden. Ik vond hem ook meteen leuk. Ik heb een geboorte tekst gevonden die hij dan weer leuk vond...alles gewoon op internet. Proefkaartje laten binnenkomen en dat was helemaal naar wens.

Groetjes,

Ik werkelijk alle boeken van onze drukker doorgespit en alles wat ik leuk vond opgeschreven. Er staan vaak ook wel leuke teksten in die je kunt gebruiken. Toen ik alle boeken had gehad zijn we gaan strepen en ben ik op een top 3 uitgekomen. We hebben hier 1 van laten vallen en van 2 heb ik een proefdruk laten maken. De keuze tussen deze 2 is nog niet gemaakt en het kan zomaar zijn dat we dat ook helemaal niet gaan doen. We nemen er eentje voor een jongen en eentje voor als het een meisje is.

Succes ermee er is namelijk veel op de markt.
Bij www.kaartmix.nl vind je ook een groot originele kaartjes die ik zelf nog niet eerder had gezien. Wij hebben onze keuze bepaald dus ik ga maar niet verder rond snuffelen... hihi.

Terug
Bovenaan