geboortekaartjes op internet bestellen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!!

Zijn hier meiden die ervaring hebben met het bestellen van geboortekaartjes vanhet internet of meiden die het plan zijn of al hebben gedaan?
Wat zijn jullie ervaringen? En welke sites hebben julie gebruikt?
Alvast Bedankt!!

Groetjes C

Hoi,

Ik heb ze deze keer via internet besteld, www.lacarte.nl. Vind het wel heel spannend eigenlijk. De vorige keren hebben we ze via een zaak in onze woonplaats besteld maar die bestaat niet meer. Omdat bij weer een kaart van Buromac wilde ben ik via internet gaan kijken.

De mailwisselingen en drukproef e.d. verlopen tot nu toe heel erg goed. Heb de enveloppen ook al.

Ben in oktober uitgerekend dus als het goed is kan ik over niet al te lange tijd echt beoordelen hoe hun service is.

Syl

Hai hai,

Op aanraden van een goede vriendin hebben wij ons kaartje via geboortepost.nl
De proefdruk is prima, je kunt bovendien alle adressen invoeren, dus straks is alles met 1 druk op de knop geregeld!

Groetjes Marleen, 31wkn & 2 dgn

Hoi..

Wij hebben de kaartjes via babygraphix.be besteld.

Ze hebben niet heel veel keus maar ze hebben wel een unieke betaalbare keuze. Ik heb negen boeken thuis gehad en kon maar geen keus maken. Dus toen maar via internet gekeken en uiteindelijk waren we ongeveer hetzelfde bedrag kwijt.

Groetjes Evy

Hey C.

Wij hebben onze kaartjes bij Card&Card besteld.
Hele leuke mensen, goede service en het was betaalbaar.
De tekst hebben we overigens zelf ontworpen en bij de eigen drukkerij laten uitvoeren.

Gr. G.

Hoi!

Wij hebben hier ons kaartje gevonden:

http://www.liefleukeneigen.nl/

Het proefkaartje dat we hadden aangevraagd zag er erg goed uit.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Ik kreeg laatst een kaartje van een kennis die had het via poobies.nl besteld. Zag er niet onaardig uit. Ik vind zelf  dit soort kaartjes minder mooi  dan kaartjes van een drukker. Maarja, het verschil in prijs is ook net zo groot natuurlijk.

gr. Anne

Wij hebben ons kaartje via www.hoeraeenkindje.nl

Op zich zijn we tevreden. We hebben ervoor gekozen om het door de lokale drukker te laten verzorgen, zij hebben het ontwerp gestuurd. Iedere keer dat gemail terwijl je net bevallen bent leek ons lastig. Alleen hebben ze geen cdrom naar de drukker gestuurd maar een mailbestand. Niet zoals afgesproken dus. Verder vond ik het behoorlijk prijzig maar we hebben nu wel het geboortekaartje wat we wilde hebben.

groet,
Jinny

Terug
Bovenaan