geboortekaartjes op internet bestellen

nou de geboorte kaartjes die wij wilde hebben waren op het net niet meer te krijgen
dus ben maar om de hoek hier gereden daar hebben we een drukkerij en ja hoor ons kaartje kon nog wel die man ging bellen voor me en het kon nog wel pffff gelukkig

heb meteen de bestelling gedaan ,, me man had uit mijn faforieten deze gekozen mijn oudste dochter heeft een versje ergens van het net gehaald dus dat is de tekst en zo is hij dus klaar haha eindelijk was best nog een gedoe dus

rust tijden heb ik er niet op gezet wel dat er eerst even gebeld moet worden voordat er iemand langskomt staan er toch mensen voor de deur die komen zonder te bellen dan mogen ze weer gaan ,, mijn man is egyptenaar en die mensen komen toch alleen als ze vrij zijn meestal op maandag nou dan kunnen we een dag plannen dat ze om de beurt komen of allemaal tegelijk maakt niet uit als me man er is en ik ben het zat ga ik gewoon naar boven hahaah

veel liefs cora

ow nog even voor dat stukje hier boven

ik denk dat ik me meer zorgen moet gaan maken voor de vrienden en vriendinnen van me kinderen hahah   wedden dat die meteen met iedereeen op de stoep staan ahhahahahh

veel liefs cora

Hoi Anne B,

Ik denk dat het er ook vanaf hangt wat voor soort site en wat voor soort kaartje het is.

Wij wilden gewoon heel graag een kaartje van Buromac, in dezelfde stijl als bij de vorige 2. Helaas bestaat de winkel waar wij het toen geregeld hebben niet meer en drukkers in de buurt hebben geen buromac in hun collectie. De site die wij via Internet hebben gebruikt heeft deze wel in de collectie en dan is het dus precies hetzelfde als bij een gewone drukker.

Als ze eigen ontwerpen hebben dan kan het weleens een hele andere kwaliteit zijn, dat zou ik zelf ook zonde vinden. Wij zijn nu trouwens gewoon net zoveel kwijt als de vorige keren.

Syl

Terug
Bovenaan