Geboortekaartjes via internet

A

Anoniem

Guest
Hallo,

wie heeft er ervaring met geboortekaartjes bestellen via internet ? Is dat goed gegaan en snel ?
En heeft iemand nog leuke tips voor een alternatief op de aloude ooievaar ?
Ik zag laatst ergens een grote tule strik ter grootte van een voordeur, maar zoiets kan ik niet vinden op internet. Misschien was hij wel zelfgemaakt. Weten jullie nog wat leuks ?

Groetjes
Bibi

Nee nog niet gedaan,mijn schoonvader zit in de drukkerijwereld dus vorige x hebben we zelf iets verzonnen,nu even kijken wat we doen.

Hoi,

heb wel al een aantal proefdrukken via internet aangevraagd maar echt ervaring met het drukken ervan heb ik dus nog niet. Twijfel zelf ook nog erg tussen een drukkerij in de buurt en kaarten via internet.....
Leuk alternatief voor een ooievaar zag ik van de week op internet...die mensen maken uit hout de naam van je kindje...en die verven ze in de kleur die jij wilt hebben...dus ipv een ooievaar in de tuin...staat er van hout mega grote letters.........vond het zelf een leuk idee.
Heb helaas geen tuin...haha dus voor mij gaat het niet door en dus heb ik maar een ooievaar genomen die tegen het raam aan gevlogen is....vind ik zo schattig!
Succes met het zoeken naar geboortekaartjes.

Hoi Bibi, ik heb zelf geen ervaring met bestellen van geboortekaartjes op het internet. Maar veel ouders bij mij op het werk (kdv) wel. En wat ik van hen begrijp is dat het allemaal erg goed gaat en snel geleverd wordt. Wij gaan zelf naar de welbekende drukkerij. We kijken al wel naar geboortekaartjes op het internet. bijvoorbeeld... dan kun je zelf kijken uit wel "pakket" het komt en dat geven we dan weer door bij de drukker die ze dan uiteindelijk afdrukt.

en hartenvrouwtjuh...heb je enig idee waar je dat hebt gezien op het internet, want ik vind het wel een leuk idee. bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-8-2008 18:59:14'));

Hey,

heb het van marktplaats...het is best nog een groot bord.....en kos 40 euro.
Mocht je het willen dan zal ik het emailadres van die mensen wel opzoeken voor je.
Had zelf geinformeerd, maar het was best een grote afmeting...en geen tuin, dus voor mij geen opte
maar wel een mega leuk idee.

Oh dat is jammer als je zelf geen tuin hebt. Ik zal eens spieken op marktplaats. bedankt!

Hoi,
Iemand die ik ken heeft via haar kaartjes gemaakt en besteld en is goed gegaan. Erg leuk kaartje. Foto van haar 2 kinderen met de pasgeborene.

Groetjes Suus

bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-8-2008 18:58:54'));

Hoi,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een leuk geboortebord gehuurd bij versieringassendelft.
Ze hebben daar ook ooievaars en 3D baby's.

Misshcien is dat wat voor je.

Groetjes Suzie bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-8-2008 18:58:25'));

Terug
Bovenaan