Geboortekaartjes via internet

Hoi meiden,

Met de geboortekaartjes heb ik ook geen ervaring, maar weet wel een leuk alternatief voor de ooievaar!!

Ook wij hebben geen tuin, ze lopen echt pal langs ons raam.

Succes allemaal.

Judith bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-8-2008 18:57:11'));

Leuke sites allemaal, ik vind de sticker ook een erg leuk idee. Die megaletters op marktplaats kan ik niet vinden. Welke zoekterm hebben jullie gebruikt ? Of in welke rubriek staan ze ?
Weekee, welke welbekende drukkerij bedoel jij ? Zegt mij niks.
Ik denk dat ik onze kaartjes ook maar gewoon bij een drukker laat maken en niet via internet, ik heb er niet zo'n goed gevoel bij om het via internet te doen.

Groetjes
Bibi

Hai Bibi, ja sorry hoor. Ik bedoel ook gewoon de drukkerij. Ik ben namelijk niet zo'n held in bestellen op internet. Ik weet het, we gaan er langzamerhand naar toe en ik hoor veel goede verhalen erover, maar ik bestel ze liever bij een drukkerij in de buurt.

Ik heb 2 proefmodellen aangevraagd op internet www.hipdesign.nl erg leuke kaartjes hebben ze daar en aparte kaartjes en ik denk dat een van de twee het wordt, nu heb ik zelf ook geen ervaring met kaartjes bestellen via internet, maar zit nog te wachten op reactie van een kennis die dus net bevallen is en een kaartje had van Hipdesign even kijken wat hun ervaring ermee was, je kunt kiezen om ze toe te laten sturen en zelf dus op te sturen of je  mailt hun de adressen en zij versturen ze ook voor je, denk wel dat ik ze zelf wil laten versturen, wil zoiezo wat kaartjes achter de hand houden voor als ik mensen vergeten ben of als mensen er een willen hebben. Maar als ik reactie heb dan laat ik het jullie even horen ok?!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan