Geboortekaartjes

<p>Hoi! Ik ben inmiddels al een week lang dagelijks naar geboortekaartjes aan het kijken, maar vind het zo lastig!<br /><br />Waar kopen jullie je geboortekaartjes?</p><p>We hebben zelf een hele mooie gezien maar is meteen heel prijzig. Ik ben opzoek naar websites met kaartjes die leuk, maar niet te duur zijn.</p><p>Wat vinden jullie trouwens mooist? Vind de langwerpige wel mooi, maar deze zijn vaak enkel wat ik dan weer jammer vind.</p>

Wij hebben bij Poobies besteld. Fijne website met leuke kaarten! Ook één van de goedkopere sites die we konden vinden. Je kan zelf de kaart aanpassen (in hun bewerkingswizard) en proefdrukken aanvragen. Kaartjes waren na een dag binnen! Heel fijn!

Wij zaten met precies het zelfde dilemma! Had echt een heel gaaff kaartje gezien maar deze was ook vrij prijZig! En mijn vriend had zoiets van ja is da nou nodig mensen gooien t uiteindelijk toch weer in de papierbak?. 
Dus nog ff doorgezocht en uit gekomen op kissgeboortekaartjes.nl. Doordat er in de kadodoos van babydump een kado kaart Zit van 15 euro en de prijs van de kaartjes bij mij meer dan een euro per stuk scheelde was de keus vrij makkelijk en konden wij via deze site gelukkig een ander leuk kaartje vinden! 

Via kaartje2go, kun je handig een adresboek in toevoegen en gemakkelijk je kaartje ontwerpen en proefafdrukken ontvangen. Hun vormgevers helpen je graag als het niet helemaal lukt.
Ook krijg je bij een proefafdrukken een staal met papier soorten, zelf hebben we mooi parelmoer papier gebruikt , dit geeft een mooie glitter aan het kaartje wat erg chique staat.

Succes met het uitkiezen en een fijne zwangerschap gewenst!

Ik heb ze destijds gekocht op hetuilennestje.nl service was echt heel goed en als je er meer koopt betaal je minder per stuk voor het kaartje. Had toen ook een langwerpig kaartje en gewoon aan 2 kanten bedrukt. Weet niet wat je te duur vind maar ik vond het vergeleken met andere sites goedkoper. En bestaande kaartjes kosteloos laten aanpassen naar jouw wens vond ik ook fijn. 
Succes! 

Ik ga bestellen bij hippe-geboortekaartjes.nl 
Erg makkelijke site waar je zelf je kaartje kan aanpassen en maken naar jou wens. Je kan ook een proefdruk bestellen en dan krijg je ook papiersoorten erbij en van alles en nog wat. 

Wij hebben ze besteld bij mooiook.nl. Hele mooie kaartjes en een super service! Ik weet niet wat jullie smaak is, maar ze hebben evt ook kaartjes op echt hout. Succes! 

Ik heb toen 2 boeken opgehaald bij een drukkerij. Ga ik weer doen met de 2e. In die boeken heb je ook zeker ruim keus! Enige nadeel is dat je de boeken max 2 dagen mag lenen. 

Terug
Bovenaan