Geboortekaartjes

Via kaartje2go. Makkelijk bestellen en fijn dat je proefdrukken kan bestellen. Eerste 2x gratis. Bij ons werd het deze site ook omdat we hier het leukste kaartje tegen kwamen. Je kan kiezen voor rechtstreeks bezorgen of thuis bezorgen. Als je thuis laat bezorgen kun je de enveloppen al eerder krijgen zodat je de tijd hebt om ze te schrijven. 

Wij hebben besteld bij hippegeboortekaartjes. Ik vond het prima te doen. 2x een proefdruk besteld omdat ik het kaartje volledig zelf heb ontworpen. (vanaf geheel blanco) Daarbij gebruik gemaakt van hun ontwerpmodule. Bij de eerste proefdruk kregen we ook staaltjes van papiersoorten meegestuurd! 

Er zijn ook drukkers die ontwerpen, precies naar je wens. Misschien wel iets duurder.

Ik heb het geluk zelf erg goed te zijn met de Adobe programma's en bij een reclamebureau te werken waar mijn collega's hem kunnen finetunen. 
Dan laat ik ze drukken bij een drukker :) 

Mijn schoonzus onderwerpt geboorte kaartjes. Ze heeft sinds kort een eigen bedrijfje naast haar werk als grafisch vormgever. Haar bedrijfje heet Shirleyontwerpt. Wellicht dat je bij haar of bij een soort zelfde iemand een kaartje naar wens kunt laten maken. Vaak zijn bij dit soort mensen bijna alle wensen mogelijk. 

Terug
Bovenaan