Geboortekaartjes

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! 

Volgens mij is post NL op dit moment ontzettend druk. Onze zoon is inmiddels 4 weken oud, maar wij ontvangen nog steeds kaartjes. 
Verder hoorde ik bij ons ook al dat niet iedereen het geboortekaartje had binnengekregen. Een vriendin had het geboortekaartje pas 3 weken later.. dus misschien is zo'n gelijk iets op dit moment wel vaker het geval. 

Ik hoop dat je snel de eerste kaartjes zult ontvangen ;). Veel liefs

Ach lieve mama, ik snap je gevoel helemaal! Bij ons duurde het een dag of 5 na het versturen van het geboortekaartje toen de eerste kaartjes kwamen. En de laatste kwam denk ik zo'n 6 tot 8 weken na de geboorte binnen ☺️

Gefeliciteerd met jullie kindje en knuffel er lekker op los! (En als de kraamtranen komen laat je dan heeeeeeeeel erg verwennen ♥️)

Ohh het komt echt wel hoor!
Kraamtranen, ik ken ze ?. Maar je hebt de kaartjes nog niet zo lang geleden bezorgd, PostNL doet er nog een paar dagen over, mensen moeten zelf nog kaartje kopen en op de bus doen. Het komt echt wel! Heb vertrouwen. Dikke knuffel voor jou!

Bedankt iedereen voor de lieve reacties! Het zullen vast de kraam tranen zijn inderdaad. Er is verder ook niemand langs geweest nog om de kleine te zien omdat vanuit de kraamzorg is gevraagd of er geen bezoek wilt komen totdat de kraamverzorgster weg is. Dus het voelt een beetje als een teleurstelling na de bevalling. Opa en oma zijn ook nog niet langs geweest ?

Ja dan snap ik het helemaal, voelt dan een beetje alleen op een eilandje zeker? Zodra de kraamzorg weg is kan het feest dan beginnen. Ohh wat mij wel ook was opgevallen is dat mensen bij ons die buitem de familie vielen heel terughoudend waren in langskomen omdat het zo'n rare tijd is en ze niet wilde 'voordringen' op de familie.

Ligt aan mijn dochter is 6 jan geboren vandaag 6 kaartjes binnen vandaag geboorte kaartjes op post gedaan ligt per regio niet druk maken je krijgt echt wel kaartjes komt goed

En wat veredeld dat je geen bezoek mag ik mag het wel morgen onze zoontjes verjaardag in overleg mag en kan dit doorgaan
Zei gaat boven met kleine zitten en rommelen en beneden kleine verjaardag en dan klaar. Ligt echt aan wie je heb heel veel sterkte enn geniet toch

Hier een meisje van 6 weken. Tot gisteren hebben we kaartjes gekregen! Dus die komen echt nog wel!
Qua kraambezoek vind ik het nog vervelender voor jullie! Mogen opa en oma niet komen als de kraamverzorgster weg is smiddags of savonds? Als je je daarbij aan de regels houdt... Ik zie daar echt niets verkeerds in. Ben eerder benieuwd of de kraamverzorgster zich dan ook opsluit. Maar dat is mijn gedachte!

Terug
Bovenaan