Geboortekaartjes

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen!

Ik zou graag willen weten wanneer jullie de geboortekaartjes hebben besteld. Hoe lang van te voren zou je dit moeten doen?
We zijn nu 23 weken zwanger.
En hebben jullie nog tips voor leuke sites van geboortekaartjes?

Dank je wel!

Groetjes,
Judith

hoi hoi,

ik heb met 20,5 week de geboortekaartjes besteld

omdat je ook nog een aantal weken moet wachten tot je proefdruk klaar is
(verschilt per winkel per drukte)
en als er dan nog iets vernadert moet worden dan moet je weer even wachten tot de nieuwe  proefdruk klaar is .

heel veel succes

groetjes moekje 21,6wkn

www.geboortekaartjes.nl

leuke site om te nuezen vollop keuze en de meeste drukkers in de buurt heben de zelfde kaartjes

Hoi,

Ik heb nog niks besteld en ben 23 weken zwanger.  

www.poobies.nl is een leuke site. Kun je helemaal zelf of met voorbeelden ontwerpen!

gr.Ing

Ik ben morgen precies 37 weken zwanger, heb vorige week donderdag de kaartjes besteld, maandag per mail de teksten voor de proefdrukjes aangeleverd, en gisteren werd ik gebeld dat de proefdrukken klaarliggen.  

De meeste kaarten hebben ze als ze ze bestellen binnen 1 of 2 dagen in huis. Proefdrukken zijn zo gemaakt.

Enige reden om eerder je kaartjes eerdre te bestellen, is omdat je kind ook eerder geboren kan worden. Advies is meestal om het 6 tot 8 weken voor de uitgerekende datum te doen.

Dat het lang duurt voordat de proefdrukjes gemaakt zijn is flauwekul. Als een drukkerij dat zegt hebben ze hun zaken echt niet op orde.

Miep

hallo,

www.geboortepost.nl

dit is een leuke site, plus ze versturen de kaartjes ook nog eens voor je.
Je kunt zo vroeg als je wilt beginnen met het zoeken naar een leuk kaartje.
Het bestellen bij deze site is zo gepiept. Dus je hoeft hier geen kaartjes weken van tevoren te bestellen.
Nou heel veel plezier naar het zoeken van het juiste kaartje.

Groetjes Anne

Vorige week kregen wij een  kaartje van vrienden  van www.geboortepost.nl over de post, maar ik vind de kwaliteit van papier wel minder en op de voorkant hebben de letters (van de naam) ook afgegeven er zitten dus paar vlekjes op! Dat is natuurlijk wel jammer!

Groeten

Hallo

Wij hebben vorige week de kaartjes besteld, ben nu 24 weken zwanger, moeten ongeveer een week op de proefdruk wachten. Maar goed we hadden zo iets van wat regeld is is regeld. En dan heb ik ook alle tijd om voor en na de enveloppen te schrijven, want deze krijgen we al eerder. We hebben gewoon bij de drukker klappers gehaald met kaartjes erin.
Veel succes met het uitzoeken.

Groetjes bg

Hallo Meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
We zullen eens gaan rondsnuffelen op de sites en eens bij een drukker binnenlopen.

Succes met jullie zwangerschappen.

Liefs,
Judith

Terug
Bovenaan