Geboortekaartjes

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2007 09:54:28'));

Ik ben morgen precies 37 weken zwanger, heb vorige week donderdag de kaartjes besteld, maandag per mail de teksten voor de proefdrukjes aangeleverd, en gisteren werd ik gebeld dat de proefdrukken klaarliggen.  

De meeste kaarten hebben ze als ze ze bestellen binnen 1 of 2 dagen in huis. Proefdrukken zijn zo gemaakt.

Enige reden om eerder je kaartjes eerdre te bestellen, is omdat je kind ook eerder geboren kan worden. Advies is meestal om het 6 tot 8 weken voor de uitgerekende datum te doen.

Dat het lang duurt voordat de proefdrukjes gemaakt zijn is flauwekul. Als een drukkerij dat zegt hebben ze hun zaken echt niet op orde.

Miep

Hey miep, Dan denk ik dat mijn drukker zijn zaakjes niet echt op orde heeft, heb namelijk 4 weken moeten wachten op het proefdrukje, en toen ik die eindelijk kon gaan ophalen was het ook nog eens gewoon op een a4-tje gedrukt, niet gevouwen of in elkaar gestoken , niks. Nu weet ik nie of dat normaal is dat je de proefdruk zo op een velletje papier meekrijgt. Hij was ook vergeten om de enveloppen erbij te doen, mooi stom van die drukker van mij dan. Volgende keer neem ik diezelfde die jij hebt, hihihi. groetjes cindy 36.2

Terug
Bovenaan