Geboortekaartjes

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Heeft er al iemand ervaring met geboortekaartjes bestellen via internet? Waar moet ik op letten, of kent iemand een goede site waar ik op kan kijken.
Zie op het moment door de bomen het bos niet meer.

Hoi motorbabe,

Wij wonen in zweden en hier doen ze niet aan geboortekaartjes.
Dus nu hebben wij via Hallmark Moments  een geboortekaartje besteld. Tekst kun je dan natuurlijk zelf aanpassen, daarna kun je een proefkaartje bestellen zodat je kunt zien of het kaartje echt is wat je ervan verwacht. Wij vinden het kaartje er prima uitzien.

Als ik in nederland had gewoond, had ik gewoon weer boeken bij de drukker gehaald. Want dan heb je natuurlijk veel meer keuze.

Groetjes van Renata.

Hoi Motorbabe,

ik heb mijn kaartjes besteld bij kaartmix.nl Heb niets te klagen eigenlijk. Ze sturen je een proefdruk en je kunthet daarna nog een aantal keer veranderen. Je kunt ook kijken op geboortepost.nl en op geboortekaartjes.nl maar ik vond die kaartjes niet echt leuk. Op kaartmix kan je ook je eigen kaartjes ontwerpen, dit hebben wij gedaan.

Veel succes ermee,
groetjes Sharon. 24.3 weken

Hoi dames,

Wij hebben beide keren gekozen voor een geboortekaartje van Unicef. Je steunt dan gelijk dit goede doel en dat past wel erg goed bij een geboorte vonden wij. Daarnaast zijn de kaartjes ook gewoon leuk en hoef je niet meer alle boeken door te nemen of alle sites door te spitten. Succes ermee!!!!

Janine

hoi,

Een vriendin van me had het gedaan via www.geboortepost.nl of www.geboorte-post.nl (weet ff niet meer welke haha)
Je kan helemaal zelf ontwerpen met foto's en plaatjes, of een ontwerp nemen die zij in bestand hebben staan.
Ook kan je een proefdruk laten maken. Je kan hem al helemaal ontwerpen en adressen enzo invullen zodat als de kleine geboren is je de naam alleen nog hoeft in te vullen en voor 5u gemaakt, volgende dag ligt de kaart in de bus. Zelf kan je er ook een paar extra aanmaken, mocht je later alsnog iemand zijn vergeten.
Succes

Liefs

hoi

wij hebben ook net geboortekaartjes laten ontwikkelen met eigen foto een soort antzichtkaart idee. voorkant foto en achterkant de tekst. bij kaartjetoego. gewoon niet duur en zelf een ontwerp maken en makkerlijk betalen.

nou doei doei lucy mamma van sverre

Hallo,

kijk eens op www.buskaartjes.nl heeft mijn schoonzus ze ook besteld tot 2x toe. zijn echt super leuk. Ik neem dus aan dat het ook te vertrouwen is.

Groetjes....

Hoi,

Wij hebben voor onze dochter een kaartje via www.ikkies-geboortekaartjes.nl gekozen, ging allemaal erg vlot en de kaartjes zien er mooi uit (erg leuke reacties op gehad).

Nu ben ik zwanger van de tweede en heb ik ook al een beetje naar geboortekaartjes zitten kijken... Leuke sites vind ik:

www.babygrafix.nl
www.hipdesign.nl
www.habari.nl
www.jillejille.nl
www.kaartmix.nl

En boeken halen bij de drukker blijft natuurlijk ook een optie...
Succes met kiezen!

Groetjes,
Myrna, mv Isis (sept. '06) en ivv ...? (april '08)

Terug
Bovenaan