Geboortekaartjes

Dag Motorbabe,

Gisteren vond ik via Google de site www.spoody.nl. Deze is nieuw en heeft erg leuke kaartjes voor weinig geld. Ik geloof dat je voor EURO 149 al 100 kaartjes hebt inclusief je enveloppen en ontwerpkosten. Volgens mij geen geld. Ik heb een model opgevraagd en ook die ziet er strak uit.

Succes ermee.

Chantal

Hoi,

een vriend van ons heeft de geboortekaartjes getekend. We wilden ze eerst laten drukken, maar we hebben er nu voor gekozen om een kleurenlaserprinter te kopen en ze zelf af te drukken.

We wilden toch een nieuwe printer, en we hebben de kosten tegen elkaar afgewogen. Uiteindelijk bleek een nieuwe printer voordeliger. Ik heb mooi dik papier gekocht en het resultaat is prachtig, niet van drukwerk te onderscheiden!

Het ligt natuurlijk wel een beetje aan het soort kaartje waar je voor gaat. Een kaartje met grote vlakken heldere, primaire kleuren kun je waarschijnlijk wel beter laten drukken, want anders zijn je cartridges zo leeg (en die zijn ook niet goedkoop). Maar ons kaartje is wat pastellerig en kan prima. Het is echt mooi, ik zou het graag willen laten zien maar het is nog even geheim. Nog twee weekjes wachten (althans, dat hoop ik, misschien nog wel vier weekjes als ik pech heb).

Succes met beslissen!
Groetjes, Jose
38+1

Terug
Bovenaan