geboortekaartjes..............

Hoi allemaal,

Ben ik de enige die helemaal gek wordt. Ik vind gewoon geen een kaartje leuk. Aan elk kaartje mankeert wel weer wat. Ik weet zo goed wat ik allemaal niet wil dat het uitzoeken bijna onmogelijk maakt. Weet iemand nog een leuke site of ideeen?
Wat ik allemaal niet wil:
Een foto van je kind
Handen of voeten
Beren met van die mutsjes op
Kaarten met dieren
ADHD kaartjes (veel kleuren en bloemen en weet ik veel wat)
Delfsblauwe kaart
Steepjescode kaarten
enz,enz

Het zullen de hormonen wel zijn maar begin een tikkie van mezelf te balen

Groeten

Dan ontwerp je zelf een kaartje.
Bijv. de naam van de baby in een leuk lettertype (bij de drukker uitzoeken) groot voorop het kaartje.
Een eigen tekening (zelf gemaakt, of door broertje of zusje).
Een eigen foto.

Hoi,
Ik heb 2 keer een kaartje van Unicef gebruikt. Het moet dan wel net je smaak zijn, maar er zaten er toen 2 bij, die ik leuk vond. En je steunt het goede doel
Groetjes

Wat klinkt dat bekend. Wij moesten ook even goed zoeken, want wij houden ook helemaal niet van handjes/voetjes, beertjes en kaartjes zonder kleur of juist teveel kleur... Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een kaartje van alacarte (www.alacartekaartjes.nl). Wij hebben dan een kaartje uit de klijntje-collectie gekozen. Wij zijn ook naar een drukkerij geweest en dit kaartje was ook 1 van de 2 kaartjes uit zeker 13 boeken die wij door hebben gekeken die we leuk vonden haha!

Ik hoop dat je wat leuks kan vinden! Misschien anders een kaartje laten ontwerpen?
Groetjes Eva
39 wkn en 6 dgn zwanger

Ik heb ook kaartjes van Unicef gebruikt.
Zitten echt leuke bij.
Niet te tuttig.
En ook een deel van het geld gaat naar Unicef. Dus met de geboort van je eigen kind help je weer andere kinderen. Vond ik zelf een mooi idee.

succes.

Edith

ik had hetzelfde probleem.

Ik heb nu mijn eigen kaartje ontworpen en ben ze ook zelf aan het maken. Is wel even werk maar je heb toch alle tijd met zwangerschapsverlof. En je heb iets wat echt bij je past en uniek is.

Terug
Bovenaan