geboortekaartjes..............

Hey Ab,

Misschien via www.geboortekaartjes.nl daar staan ook verschillende kaartjes op die je niet wilt zien waarschijnlijk, maar wie weet staat er iets voor je tussen! Succes ermee!

Svtje

Hoi allemaal,

Nou ik ben eruit hoor. Ik ben zelf aan het ontwerpen geslagen! Na veel googelen heb ik de afbeelding van mijn grote kleine held 'baby Tigger' gevonden.
Deze heb ik bij geboortepost op een kaart 'geplakt' en hem helemaal naar mijn zin gemaakt! Ben er helemaal trots op.

Nu nog even afwachten wat vriend/aanstormend vader er van vindt ;)

Voor wie nog niet zo ver is: succes want het valt echt niet mee!

Groetjes

quote: ab1122 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2009 19:19:22'));

Hoi allemaal,

Nou ik ben eruit hoor. Ik ben zelf aan het ontwerpen geslagen! Na veel googelen heb ik de afbeelding van mijn grote kleine held 'baby Tigger' gevonden.
Deze heb ik bij geboortepost op een kaart 'geplakt' en hem helemaal naar mijn zin gemaakt! Ben er helemaal trots op.

Nu nog even afwachten wat vriend/aanstormend vader er van vindt ;)

Voor wie nog niet zo ver is: succes want het valt echt niet mee!

Groetjes

Zoals ik al schreef, heb ik mijn eigen kaartje ontworpen en gemaakt. Ik lees dat je ook een "fan" bent van tigger. Ik dus ook.
Als je interessen hebt kan ik je een voorbeeld sturen van ons kaartje. Kan je leuk ideeen opdoen.
Laat maar wat weten dan geef ik je mijn mailadres.

Groetjes Jeanine

ik zie al dat je de oplossing gevonden hebt.
ik zelf heb al paar eigen voorbeelden gemaakt van wat eventueel het geboorte kan worden.
ik heb een paint shop progamma en daar mee maak ik ook wel creatie' s.
nu ben ik dus ook bezig eigen geboortekaartje te maken. erg verslavend!
groetjes van mij

Hoi Jeanine,

Wat leuk een nog een Tigger fan te 'ontmoeten'.
Ik zou graag je voorbeeld willen zien. Het is best lastig een goed plaatje te vinden van baby tigger omdat alles te klein is. En als je ze uitvergroot dan wordt het plaatje weer onduidelijk. Heb nu via google gezocht op baby tigger en daar zat maar 1 goed plaatje bij van een stuiterende baby  Tigger. Liefs wil ik die van  de liggende baby pooh met een baby tigger er boven op. Maar goed ik heb nog ff de tijd.

Mijn e-mail adres is: Aliesbronkhorst@casema.nl

Groetjes

Is dit misschien het plaatje wat je bedoelt, maar dat je niet in het groot heb???
Hopenlijk kan ik je hiermee helpen! Succes!

Groetjes Marissa

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hoi Jeanine,

Wat leuk een nog een Tigger fan te 'ontmoeten'.
Ik zou graag je voorbeeld willen zien. Het is best lastig een goed plaatje te vinden van baby tigger omdat alles te klein is. En als je ze uitvergroot dan wordt het plaatje weer onduidelijk. Heb nu via google gezocht op baby tigger en daar zat maar 1 goed plaatje bij van een stuiterende baby  Tigger. Liefs wil ik die van  de liggende baby pooh met een baby tigger er boven op. Maar goed ik heb nog ff de tijd.

Mijn e-mail adres is: Aliesbronkhorst@casema.nl

Groetjes

Terug
Bovenaan